16. 12. 2017.

Silvana & Sarah prave Pavlovu


Ovo su Silvana i Sarah.
Silvana je moja prijateljica iz školskih dana.
Sarah je njezina kći.
Žive u Italiji,
gdje ovih dana,
u pitoresknom gradiću,
uživaju u kupovini,
blagdanskom uređivanju kuće
i pripremanju kolača.

Tren najprije kliknite 
na savšenu Esperanzinu izvedbu,
nek' vam svirucka,
kako bi ovaj post bio 
jedan mali 
kompletni događaj,

svakome u njeogovm domu:

Za Silvanu sam ovog ljeta napravila obećanu Pavlova tortu,
o kojoj sam joj toliko pričala...

Pavlova je moj hit!
Prvi puta sam je napravila 
u čast Australije,
iz zahvalnosti,
kad je moj sin bio zagrljen od strane tog kontinenta.
Kada je stigla viza,
kad je prepakirao američke kofere,
kada je trebao odletjeti u novi život,
eto mene, s njihovom nacionalnom slasticom!

Svakako, zaljubila sam se i u Pavlovu.
I u Australiju.
A, postoji i jedna privatna 'legenda', 
jedan divan, nezaboravan ručak 
na najboljem mjestu u Sydneyu,
u iznimnom društvu,
gdje je kao desert stigla Pavlova,
o kojoj sam, na iznenađenje prisutnih domorodaca,
ispričala porijeklo u hipu,
ali i kompletan ručak, 
bogme,
 zauvijek zapamtila...! ! !

Da se vratimo u Italiju.
Silvana je priupitala recept neki dan,
Sarah ga je zapisala u svoju knjigu recepata,
a zajednički su mi,
poslale slike njihovog uratka!
Savrrrršena Pavlova iz Faenze, by S & S
Divite se... kao ja.
(slike su objavljene uz dopuštenje S & S)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails