20. 12. 2017.

Moj sretan Božić


Dozirano sam odškrinula vrata svog doma,
samo da slikovnicom kažem cijelom svijetu
da sam sretna ovog Božića,
nakon stotinu prijašnjih!

Christmas tree sam sagradila i ove godine sama,
umjesto kupovine standardne jelke!

Nasmijana od uha do uha,
mašem svim salonskim gostima
iz svog doma.

Ove večeri nemam vremena za priču,
možda se i ne javljam svima koji očekuju ove dane druženja,
no, dinamično živim, kao i uvijek,
za blogovski izvještaj - svi smo dobro,
sva djeca su super
jedno se doduše iznenadno javilo iz Vijetnama, 
hahahaha, 
fino juri natrpanim ulicama na motoriću, 
ali, 'ajde, naviknuta sam na svašta,
odrasli članovi obitelji su odlično,
kod nas je normalno svašta,
pa i upotreba amfibije
u najneobičnijim predjelima svijeta,
niti ne trepnem!

Nakon što sam sagradila svoje drvce,
mogu krenuti na kolače ove dane...

Vi, dragi moji, 
ne zaboravite nepotrebnu nervozu 
odmicati od sebe
i napraviti sebi 
malo drukčije blagdane - može se, evo potvrđujem.

Prije nego kliknete na muzičku pozadinu,
ne, nisam pogriješila,
namjerno nije božićna pjesma,
nego jedna koja meni znači,
koja me oraspoloži instant,
a shvatih koooonačno da sam ja na prvom mjestu,
a onda su i svi moji najmiliji zadovoljni,
najzadovoljniji na svijetu!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails