... pa čak i HRVATSKOM TELEKOMU,
firmi koja me dokrajčila
nepravednim postupanjem,
koje nadilazi štošta,
ali, u skladu s onim 'ko tebe kamenom...'
Znam, prema statistici koliko vas prati
Moj salon za durenje,
ali i koliko vas mi je pisalo
zašto nisam aktivna
kao prije.
Hvala vam!
Uvijek me to oraspoloži dodatno.
Razlozi zašto sam manje aktivna nisu loši,
to je najbitnije.
Imam jednu priču,
za sve one koji jesu
korisnici
Hrvatskog Telekoma,
ali i za one koji dvoje,
iz oba moguća razloga.
Napisana je obazrivo,
čak pomalo u humorističnom tonu,
da vas ne optereti,
kao mene.
A, sad pričica iz naše stvarnosti.
Kliknite na muzičku pozadinu i čitajte.
NIJE DOVOLJNO BITI
PUNOLJETAN, POSLOVNO SPOSOBAN, MENTALNO ZDRAV, NITI VISOKOOBRAZOVAN.
BITAN JE ZAVRŠEN KURS AKO SI U ULOZI KUPCA, A ŽIVIŠ U HRVATSKOJ.
BITAN JE ZAVRŠEN KURS AKO SI U ULOZI KUPCA, A ŽIVIŠ U HRVATSKOJ.
Neugodno se
osjećam što sam tako neodgovorno, nepripremljena i bez završenog kursa krenula
kupiti novi mobilni telefon, i to u jednog Hrvatskog Telekoma, glasovitog po
kompliciranosti, neumoljivosti i dovitljivosti prema svojim korisnicima,
ljepljivije i otrovnije od otrovnog plastičnog 'Snickersa' koji se prodavao
prije osam mjeseci u našoj državi.
Primitivno tako,
jednostavno kupim iPhone 6 s, to mi je poklon od sina koji živi i radi u
inozemstvu, tog 14. studenoga 2016. Kupim, veselim se, i niti se previše ne
zapanjim neobičnošću kako je u Hrvatskog Telekoma 'još uvijek stari sistem',
koji ne može pomoći pri prebacivanju podataka iz jednog u drugi mobitel, jer
sve taj sistem to može, ali samo do iPhonea 5 – a, sve iznad te kategorije:
- „Imate dućan 'Allo, Allo' lijevo iza ugla.
Naplatit će vam to 25kn.“
Iza ugla u
Allo-a nasmiju se glasno i jasno na poslovanje Hrvatskog Telekoma i besplatno
riješe detaljčić.
Drugi dan po
kupnji mog novog mobitela, primijetim da se ne može napuniti baterija!?! Dok je
na punjenju, svako toliko dolazi do prekida istog i koliko god bio 'na punjaču'
ne uspijevam u toj osnovnoj radnji.
Daklem, treći
dan po kupnji ustanovim – problem.
Četvrti dan,
bolesna ka' pas, krenem ponovno u splitski City Center One, u isti dućan. Odčekam
polusjedeći, da se izreda desetak 'brojeva' prije mene, oko sat i pol, i
ljubazna djelatnica me usluži u sjedećem položaju, vidjevši da mi je slabo.
Pozove ona i momka iz tehničke podrške i njih mi dvoje stručno objasne da je uređaj
neispravan, da je riječ o problemu s kučištem u koji se stavlja punjač, a ne u
punjaču, te je sve – vrrrlo jednostavno, nek' se ja ništa ne brinem - dobit ću
novi iPhone i sve će biti u najboljem redu.
Samo jedan
detalj – posluju uvijek na isti način, dakle pro forma moj mobilni ide na
servis u Zagreb, jer 'to se tako mora' i ja kroz tri, četiri dana, jer je
vikend ubrojen – dobivam novi mobilni uređaj, ispravni!
Dadu oni meni
zamjenski, ali bez punjača, zamolivši me da se nekako snađem, jer nemaju
nijedan. Odklipsam ja doma.
Idućih
OSAMNAEST DANA čekala sam poziv, pa odgovor na dopis, pa novi iPhone, ne
znajući da mu je radni naziv Godot.
Dočekala sam
SMS poruku kojom me servis obavještava da je 'popravljeni uređaj' poslan u
dućan gdje sam ga kupila i da ga odem uzeti. Dućan nema telefonski broj, tako
da se na rub našega grada mora otići na izlet, osobno se odvozeći onamo.
Objasne tamo
meni, s nelagodom, kako je servis promijenio, ugradio, zamijenio novi softver i
kako moram uzeti taj isti mobilni koji je servisiran i koji je kupljen kao
'roba s greškom'.
Padnu mi
rolete na oči, stisne mi se srce, ustresu ruke od zatomljenog čuđenja i bijesa,
no zatražim Normabel od moje liječnice i odlučim uložiti Prigovor, 7. prosinca
2016.
Odgovor stigne
kao iz puške već 9. prosinca, ali ne kako mi je objašnjeno pismenim putem, već
dobijem e-mail!
Fino me
odbiju, u prijevodu otprilike ovako:
-„ Šta ste
digli paniku? Jel' popravljen? Je! Jel' radi? Je! A brate mili, ako se opet
pokvari, imate jamstvo i basta!“
Ostanem ja
ispljuskana žestokim i jezgrovitim riječima gospođe voditeljice u Odsjeku za
upravljanje pritužbama.
No, nije to bilo
prvo pljuskanje.
Naime, kako
nisam bila završila kurs prije kupovine mobitela, tako me i u Udruzi za zaštitu
potrošača 'napalo':
-„Pa, kako ste
mogli pasti na njihovu klasičnu obmanu da će vam dati ispravni mobitel, ženo Božja?
Niste smjeli pristati da pošalju mobitel na servis!?! To je njihov štos,
zafrkali su vas, klasično! Morali ste znati…..“ – glas iz Udruge.
-„Ali, zar i
vi u startu idete s time da vas lažu i žele prevariti?“ – ja se drznem
priupitati.
-„Pa, di vi
živite, moja vi?????? Naravno! Pa to i malo dite zna! Falili ste!“ – glas iz
Udruge.
Tada sam već
bila shvatila da bez kursa ne treba ići u nikakvu nabavku, u Hrvatskoj.
I tako ja
iskoristim svoju mogućnost, Prigovor na odluku stroge voditeljice, te prijeđem
na drugostupanjsko rješavanje.
Od same
ozbiljnosti 'drugostupanjstva', zgrčila mi se utroba, istodobno osjećajući
serioznost cijele operacije 'kupovina mobilnog uređaja'.
Uložim
prigovor, po enti put odvozeći se na izlet do dućana van grada, dana 14.
prosinca 2016.
Bez zle slutnje,
ufajući se u pravdu i trivijalni nesporazum koji nije primjeren ozbiljnom
poslovanju, niti odnosu prema svojim korisnicima, kupcima, ljudskim bićima,
počnem čekati ishod.
Nakon petnaest
dana, odgovorno ponovim izlet samo da ih priupitam 'ima li šta za me?',
romantično se prisjećajući nekih davnih dana, kada se i telefonski poziv
dogovarao u poštanskom uredu u taj i taj sat. No, ništa još nije došlo za me,
pa se natečenih gležnjeva od stajanja u redu oko sat vremena i na velikoj
vrućini, vratim neveselo svojoj kući.
Dana 2.
siječnja 2017. poštar mi pozvoni dva puta i uruči pismenu pošiljku, u kojoj me
Povjerenstvo koje se sastalo, odbije i to kao njihov konačni odgovor, na koje
traženje da mi neispravni uređaj zamijene novim ili vrate novac. Ne, ne i ne, imate
nadležni sud, ako vam smeta ova odluka.
U hipu sam
promislila kako kad kupiš pulover, ako ima fleku ili izvučenu očicu u tkanju,
nećeš pristati da ti ga operu ili kukicom vrate očicu na mjesto, nego će ti
najnormalnije dati drugi, koji nema grešku, a ako nema tvoj broj u tom dućanu,
nazvati će drugi svoj i sve će biti u redu…
Ljubazni glas
iz Udruge za zaštitu potrošača, uputio me na Tržišnu inspekciju, nije mi vikao
ovog puta i još mi je nježno kazao:
-„Nemojte
toliko biti uzrujani, gospođo, sve će se srediti, ne brinite!“
I onda sam se
rasplakala od ojađenosti, pa smirila postepeno, pa ispisala sve Tržišnoj
inspekciji uz priloženu dokumentaciju i sada povraćam cijeli dan, ne znam je li
od viroze ili Hrvatskog Telekoma.
Sutra još imam
kontaktirati direktno 'Apple'.
Nakon toga, ako
me ne zaštiti inspekcija, kako ne baratam eksplozivnim sredstvima, kako sam
majka dvoje djece, kako nažalost živim u ovoj zemlji… lajat ću na Mjesec i
plakati od jada, djelićem srca sretna ako sam indirektno uputila sve ljude koji
moraju u kupnju, na kurs prije poduzimanja, kako ih ne bi izvozali kao stoku.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.