13. 01. 2017.

Divota koja svakoga mora zanimati


Ja sam opčinjena od prekjučer,
kad sam na njemačkom televizijskom programu
uživala, 
potpuno bez riječi,
upijajući i zadivljeno gledajući ovo zdanje,
od kojeg zbilja zastaje dah
... od savršenstva.
Odgledala sam i svečani koncert otvorenja.

Ovo je, svakako,
 ona lijepa vijest tjedna 
koja je oplemenila moj svijet.

Elbphilharmonie (Elphie) u Hamburgu,
čudesno zdanje koje se umjesto sedam,
gradilo deset godina,
a i koštalo je deset puta više od predviđenog.
Predviđena za 2100 posjetitelja.
Sagrađeno je u luci
i djeluje kao jedan veliki brod.....
Prekrasno!
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails