02. 02. 2016.

Ulica palmi br.9


Bila sam 34 sata u privatnom lebdenju, 
isključena od stvarnog života,
dok sam se reprogramirala
nakon sastanka u mojoj 'intelligence agency',
jer, iako sam se umirovila
i dobila poklon zahvale,
ponekad odem na 'alumni coffee'.
Elem, otvorim jutros tako ja
 sporo i s očekivanjem
svoj prozor koji gleda na vrt,
onaj isti vrt koji me budi jutrima,
ljuljuška za popodnevnog odmora
ili uspavljuje noću,
pa se široko nasmijem,
zahvalna na veselju koji mi pruži.
Uvijek kad ga rastvorim,
naiđem na neko od iznenađenja,
na različit doživljaj koji mi ugledana atmosfera podari,
na titraj koji mi pokrene drugačije vrijeme, boja, miris.
Jutros mi je Plavokosa susjeda s gornjeg kata,
podarila dašak Mediterana,
podsjetila me na male radosti života,
one opasno zaboravljene...
Klatila se oprana posteljina,
zaklanjajući palme,
ali donoseći do mojih nosnica
miris oprane robe,
koji uvijek obećava - dobro.
Dorađivala me tako susjeda godinama,
dok se nisam usavršila
i shvatila da je bijes bedast i nepotreban,
kao animalna instinktivna reakcija,
koja ne donosi ništa,
a i postoji samo da bi se 
neki sasvim drugi bjesovi i ljutnje 
izbacili kroz taj nevini prizor.
Učenički napredujući
i to ne štreberski,
nego prosječnim đačkim napredovanjem.
potpuno sam eliminirala negativan osjećaj
sve dok nisam postala spremna 
na još jedan zasluženi certifikat.
Sad sam na višem 'levelu',
pardon(ček) - na najvišem.
Primitivnog divljanja više nema,
ni želje da polijem posteljinu nečim,
da strgnem sve što visi
i time ne dobijem ništa,
osim trenutnog trivijalnog pražnjenja,
koji nema veze s opranom robom
koja samo kratko vrijeme 
lamata na zraku
i onda opet nestane,
otkrivajući pogled 
kojeg sam niti par sati bila lišena
bez posljedica na moj život.
Njezina posteljina, stolnjaci i ostalo 'dulje' 
što dopire do mog nosa,
savršen je podsjetnik na podneblje koje volim,
ali i na sitnice iz života,
na koje smo posve zaboravili,
ovako moderno osviješteni... bah.
Čak sam se nasmijala 
i na efekt
 one druge vrste
istog ovog jutra.
Bogati 'bouquet' goveđeg 'toća'
kojim će Udovac ili Eminem 
u svojim vrtnim stanovima,
danas preliti špagete 
i posuti ih krupnije ribanim parmezanom!
Lijepo je, radosno i živopisno živjeti na jugu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails