04. 07. 2014.

Pružam vam ruku, znam kamo ćemo! Idete..?


Danas mi stigla 'kartolina' s predivnog talijanskog putovanja.
Kartolina s receptom omiljenim!
Ozarena sam! ! !
Moji prijatelji - Dasa i Lijepa Žena III,
koji znaju uživati život do srži, 
poveli me na putovanje 
koje i sama silno želim!
Vodim vas tamo danas, dijeleći s vama radost!
Da uživamo, 
da se smijemo do suza, 
da udahnemo nestvarni komadić raja, 
da kuhamo specijalitete od kojih sline cure, 
da se najedemo svi skupa,
iznijevši večeru na priručnom stolu 
napravljenom tren  od vrata položenih na nosače, 
kako bi uz more užitak bio potpun,
pa da nas zagrli autentičan krajolik 
i teleportira u scenu iz života... koju ćemo dovijeka pamtiti.
Ne mogu, a da mi ne padne na pamet omiljeni film "Il Postino", aaah.
fotografije iz privatnog albuma mojih prijatelja - Marettimo, Sicilia
File:Marettimo-panorama.jpg

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails