08. 07. 2014.

Knjiga koja se fizički doživljava - moja preporuka: PLAVOBRADI


Knjiga koja se čita, jede, oblizuje, udiše, osjeća.
Knjiga koja budi čula, zadovoljava kao savršen komad najfinije torte.
Knjiga koja britkoćom dijaloga poboljšava cirkulaciju, smjesta.
Knjiga koja vatrometski premeće slike izazvane u mislima.
Knjiga koja vas uzvisuje, uzbuđuje, uznemirava, ushićuje.
Knjiga koja je ukusna, sočna, briljantna.
Knjiga koja nudi besramno uživanje u visprenom dijalogu,
vrhunskoj estetici, uzvišenom odnosu čudnovatih likova, 
neobuzdanosti ispisanoga 
koju svjesno propuštate da vam curi kroz prste i ostavlja trag,
svakog trena svjesni oduševljenja koje duuugo niste osjetili...
Imam jednu primjedbu, ali je namjerno spomenuti neću.
Dajte, pročitajte vi, koji stvarno čitate.
Opčinjena sam ovom knjigom,
Danas su mi bogovi poklonili mirisan, osvježavajući kišni dan.
Jer, trebala sam ga.
Bila sam dobra, pa me nagradilo.
Prva pjesma kad sam otvorila oči, bila je lijepa...

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails