25. 07. 2013.

P.S. Nakon poduljeg perioda svačega...



Florette
Cap d'Antibes 1943
Photo: Jacques-Henri Lartigue

Probudila sam se!!!
'Uskrsnula' bi bila malo prejaka riječ,
pa da me se pogrešno ne shvati,
ali skoro...
I to bez prinčevog poljupca.
Ni princa, niti plebejskog poljupca.
Dok sam još bila u bunilu,
neuroni su mi šapnuli
da je najbolje probuditi se, 
makar mi uloga Trnoružice
na lice dobro paše,
a poljubac neka ostane na čekanju
dok dođe pravi princ,
jer nikada nije kasno za bajku.
Poslušno sam otvorila oči,
otišla (jasno!) do ogledala
i nasmijala se sebi samoj
takvom milinom i toplinom,
razdragano i blisko,
da sam taj efekt
popratila zagrljajem
obgrlivši sebi ramena,
sretna što sam budna.
Hello life!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails