25. 07. 2013.

Četvrtkom


Valentin Gubarev me neku noć oduševio.
I zabavio u gluho doba mirnog, sjajnog, punog Mjeseca..
Dok je grad spavao.
A mladost odrađivala svoje nježne godine po klubovima.
Ja nisam spavala.
Nisam ni u klubu bila.
Detaljno sam gledala ove slike.
Opuštala se.
Uranjala u jednostavan svijet.
Usmjeravala misli kud ja hoću.
I nisam se željela sjetiti 
kako mi je netko 
ko je napustio ovaj svijet 
obećao bio sladoled na štapiću 
i nije to obećanje ispunio.
Obećala sam sama sebi 
kupiti 'Snjeguljicu'
i uz miris vanilije,
gricnuti tanku ledenu čokoladu na vrhu.
Dobra je ideja ispuniti sam sebi obećanja 
iz 'neobjavljene kolekcije' .
Barem pokušati...
Sjetih se kako sam se glasno smijala 
kad me Kći podsjetila na čuvenu rečenicu 
koju dobijete uz 
sladoljed 
u slastičarnicama 
koje su obložene najšarenijim pločicama,
čije zidove rese uokvirene slike 'Plitvičkih jezera'
i koje imaju lagahne limene tanjuriće za šampite,
ali i jedine imaju 
čuveni preljev od čokolade
koji se odmah pri dodiru s ledenim sladoledom 
skruti i smrzne.
Dakle, kada vam prodavač naslaže u kornet 
kuglice koje ste poželjeli
i direktno se obrati preko staklene vitrine:
"Oćete da vam ga umočim?"
VALENTIN GUBAREV

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails