10. 11. 2012.

Iz Splita s ljubavlju!

Danas me draga prijateljica upozorila 
da je u ovom spotu korišteno 
šest mojih fotografija 
koje sam napravila mobitelom 
da pošaljem jednoj važnoj osobi u životu 
početkom jeseni 2010. godine! 
Još imaju i moj potpis..!
Sramota.
Došlo je to kao znak s neba
 da sam dobro spoznala 
kako znam šta mi za 'sriću triba',
a to - nije blog.
'Salon za durenje' sam izmislila 
i kreirala kao samospašavanje 
u zbilja najtežim godinama 
moga života,
kao ispušni ventil da ne završim 
sapeta u onoj kompliciranoj košulji.
Najiskrenije, jedva sam preživjela... ali - jesam!!!
I zato, lipi moji... adio svima!
Fala na društvu.
Bacan se na pisanje knjige
i na svoj život.
Pinku mi je teško zatvorit Salon,
klizle mi suze niz lice,
ali došlo je vrime za otić ča.
"Malo mi za sriću triba,
da me zoveš moja lipa
da mi kažu zlato moje
lipe usne te njegove..."
s ukradenim slikama
 neka ide,
briga me:)))
Stojte mi dobro
i ne dajte se šta god bilo da bilo!
Vaša Rea

Broj komentara: 56:

  1. Tina Disopra: Sretno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mima Zahorjanski: O ne..

    OdgovoriIzbriši
  3. Tu sam uživala,nedostajat će mi. Sritno!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vi ste jedna od najboljih osoba koje znam, jaka i pametna žena sa stilom i mjerom. Meni su dosle suze. Tesko mi je ovo palo. Draga Rea, puno, puno srece u buducem zivotu! Volim vas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mia Krstulović Gale: uživala sam u tvom salonu.... došlo je vrijeme za okrenit novu stranicu knjige što se život zove.... nek ti je sa srećom od <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Martina Mišlov Tušek: Fakit ces mi ;-(

    OdgovoriIzbriši
  7. Danijela Golijanin: 'volim te <3

    OdgovoriIzbriši
  8. SVE STANE U DVI RICI......NEMAM RICI <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja tuga, nezamislivo mi je da nece biti vise Salona za durenje, najboljeg mjesta u mom zivotu kamo sam mogla svratiti, cuti dobru glazbu, vidjeti fantasticne fotografije, procitati pametne i duhovite tvoje rijeci.Pogodilo me!
    Sretno od srca, Rea! Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Goga Selanec Barbieri: Stvarno svasta! Tuzi ih! A ti napisi jos koju...;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tko zna što bi ti još mogli ukrasti i iskoristiti, zato dobra ti je odluka, pametna Rea! Volim te

    OdgovoriIzbriši
  12. Tia Maria Svircevic: Stvarno ljudskoj ljubomori nema kraja....bas jadno.....

    OdgovoriIzbriši
  13. UZAS!!!!!!!!!!!!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  14. Narcisa de Kulis: ma Rea , jest da je gnjusno kad te neko tako okrade,ali ja se ne bi previše nervirala....damn it! To znači da su fotografije pogođene.

    OdgovoriIzbriši
  15. Narcisa de Kulis: izdigni se iz toga.

    OdgovoriIzbriši
  16. Narcisa de Kulis: jedva čekam tvoju knjigu.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ljudi, zena se uopce ne uzrujava, inace ne bi ovako napisala!!!!! Okrenula se svom zivotu, a ovo joj je doslo samo kao, kako rece, ZNAK S NEBA! Bravo rea!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Daniela Fulgosi: Samo napred!

    OdgovoriIzbriši
  19. Koliko god da ces mi nedostajati postujem tvoju odluku...ali ostavi blog neka stoji,neka to bude tvoj kutak u koji ces povremeno svratiti i vratiti se zabelezenim trenucima iz tvog zivota...jednostavno ovde se sakrij kad pocne da grmi...sve najlepse ti zelim draga Rea

    OdgovoriIzbriši
  20. Vesna Tantegl: vjerujem u tvoju prosudbu, Rea draga...ponekad se crta mora podvući, no matter what! Or who.... Vjeruj sebi i u sebe! <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Andjelka Marinkovic-Rakin: <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Suzana Matković: <3

    OdgovoriIzbriši
  23. <3 zelin ti sve najlipse i od srca velika podrska za okretanje stranice i sretno ti sa pisanjem knjige i da uzivas u tome :)))

    OdgovoriIzbriši
  24. Koliko god mi je pretesko sto nam oduzimas sebe (bilo je dragocijenije nego sto si i mislila!) razumijem te i zelim ti najvecu srecu u buducem zivotu, puno ljubavi, mira i svega najboljeg sto ti mogu pozeljeti! Divila sam se tvojoj snazi, sad jos i vise, moja lipa...
    Volim te iskreno

    OdgovoriIzbriši
  25. Slučajno sam otkrila ovaj blog i jako mi žao što odlazite,često sam tu pronalazila i djelić sebe,bilo je to nešto najiskrenije,najtoplije u čemu sam zaista uživala gotovo svakodnevno.Puno sreće u daljnjem životu i radu!!!! A.M.

    OdgovoriIzbriši
  26. Neno Josip Seric: svemu dodje kraj ♥

    OdgovoriIzbriši
  27. Hejdi Petrovic: sretno!

    OdgovoriIzbriši
  28. Koja si ti lafica,svjetska! Svaka ti čast, Rea! Sretno ti u životu!!!!!!!!!!! (Šteta da nemam takvu snagu, stječe li se to ikako?)
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  29. Zamisljam te kako bjezis od svih dok ti kosa leprsa,btw vidjena si s kosom do pozadine i izgledas nikad bolje! Sretno ti bilo draga osobo! Iskreno sretno! (cuvaj se)

    OdgovoriIzbriši
  30. UBILI STE NAS ODLASKOM............................................................................VOLI VAS VAS UCVILJENI URED!!!!!!!!
    NAJVISE MOGUCE SRECE OD SRCA SALJEMO!
    Maja N.
    Zrinka
    Ruzica
    Maja V.
    Lenka

    OdgovoriIzbriši
  31. Nakon dugo vremena navratila sam opet ovamo kad ono, puff...gotovo, nema više :( Baš mi je žao, ali...želim vam svu sreću u životu i da vam ispušni ventil više nikad ne zatreba. Sretno!!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Mirjana Madigan: <3

    OdgovoriIzbriši
  33. Tuzno,pretuzno...
    Srecno,lepotice ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  34. Vasa obozavateljica11/12/2012 09:29:00 PM

    Ne mogu se oporaviti od ove vijesti od jutros. Znacili ste puno za moj tezak zivot. Uz vas sam bila zdrava, jer ste nam svima nesebicno davali snagu ali i volju. Trebat ce vremena da shvatim da sam vas izgubila. Ako ikada pozelite da nam se vratite, molim vas napravite to molim vas! Sretno vam bilo gdje god se nalazili, vi ste andjeo i molit cu se za vas!

    OdgovoriIzbriši
  35. http://www.youtube.com/watch?v=rOHBsv3VK1I&feature=related

    budi srecna <3

    OdgovoriIzbriši
  36. ime zapisano u Reinom srcu11/12/2012 10:31:00 PM

    Draga Rea,
    Vec kad ne mogu vise kroz vrata salona, ja cu makar nekad, ovako kroz prozor poruka, zavirit u tvoj zivot. Dozvat cu te cu, kao i jutros, i u mislima, kad setam ulicama punih otpalog lisca, dok mjesam sos od brusnica, ( hahah, i zamisli, na Pandora radiu, upravo svira Zombie, irskih Cranberries...), dok kuham juhu od tikvica, kad pogledam dobar film, kad procitam zanimljivu knjigu., kad sam sjetna, kad sam sretna zbog razloga i bez... A ti , draga Rea, svrati u moj zivot, kad god me se pozelis...tvoj osmijeh, tvoje suptilno bice, uvijek ce me razveselit, i uljepsati moj dan. ♥ te.

    OdgovoriIzbriši
  37. Draga Rea,

    nikada nisam bila anonimna, ali sada bas hocu:) samo zato da sebicno nesto kazem, sto nije primjereno, ali ne mogu si pomoci. Ako je mozda na pomolu novo vjencanje, pruzi nama, vjernim obozavateljima, barem srecu i objavi svoju fotku s buketom u ruci. Sretan ti zivot zelim u svim svojim segmentima, jer ti to zasluzujes! Takodjer i tvojoj savrsenoj djeci!
    xy

    OdgovoriIzbriši
  38. ime zapisano u Reinom srcu11/12/2012 10:58:00 PM

    http://youtu.be/5YagfJF1CDY
    Magicni glas Stevie Nicks, dopire iz Pandorine kutije mog laptopa.......... Magicna Stevie, duge bjonde kose, prekrasnog barsunastog alta, i tekst njene pjesme "Landslide", moram podijeliti s tobom...
    Ja svaku malo svratim na taj zadnji post i citam komentare tvojih citatelja, i OMG, koliko ljudi si ti svakodnevno cinila bolje, koliko je dusa u tvojim slikama i rijecima nalazilo auspuh, utjehu, pokretacku snagu, inspiraciju, volju, zelju...prekrasno, amazing! I kako te svi podrzavaju, bez obzira na zal, jos je prekrasnije. Kakav krug virtualnih istinskih prijatelja. Bravo, Bosonoga nasa Contessa!

    OdgovoriIzbriši
  39. navigare necesse est....ajmooooo(tu sad ide osvajanje raja od vangelisa)
    tatatataaaammmm ;-)).

    OdgovoriIzbriši
  40. Je li ovo moguće?????????????????????????
    Ima li još koja užasna vijest ovog tjedna?
    Draga moja, pogodilo me ubitačno da napuštaš slon za durenje.
    Što će biti sa svima nama?
    Mislim stvarno ne mogu vjerovati, ono stvarno
    Nadam se da ćeš ovo pročitati i onda znati da si voljena kao rijetko tko.
    Čuvaj se i budi sretna! lj t

    OdgovoriIzbriši
  41. Moj comment nisi ocekivala sigurno ali --- sjetim te se kad cujem Dido. sugeriram da napises knjigu koja ukljucuje razlog sta si ukinula blog;) Uvek sam bio na tvojoj strani,ovo je jedina prilika da ti to anonimno saopstim.
    Sretno i drzi se baby http://www.youtube.com/watch?v=MujmHveIhpw

    OdgovoriIzbriši
  42. Budite sretni za autoricu koja je nasla znakove ili razlog(e) da okrene novi list i svoju kreativnost u nesto novo. Stvaralacka priroda krece na novi nivo da ne bi stagnirala... Moving on up! Malo mi za sricu triba... Sretno :)))

    OdgovoriIzbriši
  43. I meni je žao da nema više bloga. Sretno za dalje!

    OdgovoriIzbriši
  44. Naravno da smo sretni zbog autorice,al isto tako je lijepo da ona zna da nam nedostaje,da smo uživali u njenom blogu,da je pozdravimo i zaželimo svu sreću svijeta. Sretno Rea...:-)))))

    OdgovoriIzbriši
  45. Vjerujte, velika je steta ukinuti ovako kvalitetan blog!

    OdgovoriIzbriši
  46. Ma sta??? Jel ovo moguce zeno bozja? Zastooooooooo????????? Neeeeeee.......

    OdgovoriIzbriši
  47. Molim te pokušaj se ipak vratiti! Novim blogom, novim načinom, bilo šta! Molim te!! Ovo nije dobro.Reaaaaaaaa?

    OdgovoriIzbriši
  48. Ne kuzim zakaj?????????????????? Daj se javi i objasni

    OdgovoriIzbriši
  49. Moram reći da mi je jako žao jer je Vaš blog iznad svih ostalih. Uživala sam ovdje provodtiti vrijeme.
    Želim Vam sve najbolje u budućem životu i neizmjerno se radujem trenutku kada ću Vašu knjigu držati u ruci.

    Sretno Rea!

    OdgovoriIzbriši
  50. Iznimno mi je zao, ali sve se nekako nadam da cete otvoriti neki novi blog mozda! Obavijestite nas molim! Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  51. "Aleksa...vrati se kući! Skuvala sam ti paštašutu"!:)

    OdgovoriIzbriši
  52. Vratila sam se s puta i sad me ovo izbezumilo.Kako???? Zasto???? Ne zelim da odete. Znacio mi je blog mnogo vise nego mozete zamisliti! Razmislite da se ipak vratite ako morate nesto obaviti drugo, molim vas lijepo!
    Zana

    OdgovoriIzbriši
  53. ZAO MI JE PUNO. VOLIM TE. CUVAJ SE!

    OdgovoriIzbriši
  54. Ne mogu vjerovati da se ovo dogodilo....neopisivo mi je krivo! ! ! I sta sad!????

    OdgovoriIzbriši
  55. Dotukao me ovaj kraj. Molim te vrati se, molim te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails