17. 06. 2012.

za sve koji ne mogu sebi priuštiti ljetovanje


...a imaju komadić vrta, terase...
hammock in yard
tropical island in yard
painted yard mural
beach yard design idea from Germany
backyard beach
photo yard mural
tropical yard design idea
beach yard shedvia completely coastal
...imaju mogućnost stvoriti sebi mjesto
gdje će provoditi sparne ljetne mjesece
imajući osjećaj da su na plaži.

Broj komentara: 7:

  1. Danijela Golijanin: mada mi je ova 'moja'
    http://mojsalonzadurenje.blogspot.com/2012/03/kupanje-u-suton.html

    OdgovoriIzbriši
  2. biram 6! iako minimalistickog uredjenja, ali - susjedi su miljama daleko!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar izbor i argument, Lusitania:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kak' ti voliš ljudima vaditi mast! ;)))
    6 i ja kažem!
    Imam osjećaj da gore i malo pirka, osim što si pristojno izoliran! :)
    S tim da bi riticu :P, koje tepanje, radije spustila na fotelje s broja 10, nego na one žičane inkvizicijske stolce sa 6-ice. :D I još jedan tabureić da podignem nogice, ak' mi lusitania složi koktelčić, meni potaman! Ajme, koliko umanjenica u jednoj rečenici, a taman sam jučer pročitala Tomićevu kolumnu. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Tadeja, važno je da znaš što hoćeš i što točno nećeš - time je sve riješeno!!!!
    Obožavam kad ljudi znaju sebe i svoja htijenja!
    Samo ti udri po deminutivčičima.....:)
    Pusa!
    Reica

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela K. Fulgosi: Napravih betonsku baštu, ali simulacioja je simulacija hmmmmmm.......

    OdgovoriIzbriši
  7. Bolje išta nego ništa, D:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails