19. 06. 2012.

ODGLEDAJTE! DIVAN FILM...DIVAN





- KLIK -

Broj komentara: 9:

  1. Jelena Radic: i vise od toga, oodlican, znam ljude koji su ga i 5 puta pogledali

    OdgovoriIzbriši
  2. Tia Maria Svircevic: Ta sam skoro....3 puta! Rodice se sjecas da sam ti pricala ove zime o tom filmu...ono..ja sama u kino i tako to...

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela K. Fulgos:i Daje se u mom komšiluku. Idem da ugasim depru :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je procitati i vase odusevljenje!!! Daniela K. Fulgosi, ajde ga odgledati u klimatizirano kino!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela K. Fulgosi: Moram i to sa Dikijem. A Dija Na? Obe smo očajne iz istog razloga.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Dija Na Moramo! Baš sam pomislila kad sam videla... ;-)
    Idealno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela K. Fulgosi: Daje se u FONTANI kod mene sigurno, bila sam pre 2 dana, hladno, novo i prazno..... Sedneš na Zelenjaku i dođeš, ako nema u gradu....

    OdgovoriIzbriši
  8. Nema razmisljanja - idete!!!!!!! I necete pozaliti:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela K. Fulgosi: Idemo, od nedelje...... 100000000000000000000%

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails