18. 09. 2016.

'Šest žilavih Djevica'

Ako do sada niste znali za 
obitelj sa čak sedam Djevica,
da vam ih predstavim.
Emilija (92)
Mia (75)
Nataša (45)
Marijana (37)
Mietta (29)
Franka (17)
Mila (10)

Predstavljanje je 
u maniri Agathe Christi,
ne zbog zločina,
već zbog isprepletenih 
rodbinskih veza,
samo nadareni mogu 
bez notesa 
sve razumjeti.

Emilija je bila odsutna, 
ali smo za nju svi nazdravili šampanjcem.
Ona je slavila u Lovranu.
Emilija je Natašina baka.
Natašu je oženio moj stariji brat.
Mia je mene rodila.
Ja sam rodila Miettu.
Moj mlađi brat oženio je Marijanu.
Nataša je rodila Franku i Milu.

Kao tipičnoj Vagi, 
nije mi lako s toliko Djevica... nimalo.
Ali, volim ih, kad su mi već dane.

BBC-eva serija "Alo, alo" poznata je po slici, 
koja se vukla kroz cijelu seriju,
' The Fallen Madonna with the Big Bobbies',
a ja sam čuvena po vrlo opasnoj slici,

'Šest žilavih Djevica'

SRETNO IM BILO SEDAM ROĐENDANA! ! !

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails