01. 12. 2015.

Bez keramičke vaze, dom nije dom

Odrastala sam u Splitu,
gdje je 'must have'' bila 
keramička vaza,
poželjno smeđa 
ili svakako zemljanih boja,
"jerbo, di ćeš utaknit divne nevene????"
I uz svo poštovanje 
staklenim, kristalnim, brušenim, jednostavnim, obojanim, prozirnim 
vazama, kao i bokalima za vodu, u istu svrhu,
kako okreneš da okrenesš, 
bez keramičke 'bataste' vaze 
za poljsko i manje cvijeće, 
nisi se do kraja ostvario!
Ima nešto u tome toploga.
Ima nešto domaćeg.
Ima puno stila.
Danas je oblačno vrijeme.
Ne toliko sivo,
više vuče na modro.
I to je zdravija varijanta.
Oblačno na moru je uvijek modrije.
Nabrala sam modre, sjajne bobice 
i stavila ih u 
keramičku vazu,
koju sam izmolila majci
da mi je pokloni.
Na fotografiji se ne vidi koliko je lijepa,
ali nije mi bilo do ikakvog namještanja,
jer uživam u jutru,
pa da ne remetim sebi...

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails