13. 08. 2015.

US 66

Puno se lakše prsiti verbalno
 o bijegu od svega što te tišti,
ali rijetki zajašu mašine 
ili sebe stave na četiri kotača 
i odjure u svoj spas,
ostavljajući za sobom samo 'contrail' vlastite pare iz ušiju,
koji se u zabezeknutim mozgovima onih koji ostaju,
simultano pretvara u 'chemtrail' .

No, isto im je,  jer su ionako 'zakasnili na Kosovo'.

Nevjerojatno je kako olako uzimamo život,
kako olako tretiramo partnere,
kako olako iskazujemo svojevolju,
kako olako prečujemo nečije vapaje,
pa kako se na kraju iznenadimo 
ono kad ostanemo u oblaku prašinetine.

Dakako da je bitno njegovati visok prag tolerancije,
da treba napraviti sve da ostanemo fer,
dati sve od sebe da uspije nešto 
u što smo vjerovali 
na onom početku.

Još je važnije znati podvući crtu
i smoći snagu za pokret novom rutom
kada voda dođe do nosa,
kada se umoriš disati kroz slamku,
kada bez pauze svaku večer legneš nezadovoljan
ili su ujutro nesretno budiš u dotičnoj postelji.

I nije ovo ono 'lako je njoj govoriti'.
Ja sam dokazala da je moguće otprašiti novom rutom
s dodatnom dječjom prikolicom zdesna.
A ako sam mogla ja........ovakva.......onda može svak!

Zagovaram čvrstinu u radiklanim odlukama.
Nikako zbog hira, dokonosti, radoznalosti, 
nezrelosti, nepromišljenosti, 
čistog avanturizma.
Mislim na vrlo ozbiljne životne situacije.
Da me se slučajno ne bi pogrešno protumačilo.
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE
via HERE

via HERE

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails