23. 01. 2014.

Jeste li sigurni da ste upravo takvi kakvim se predstavljate drugima!?!


Zgodno je katkada se zapitati koliko ste uistinu 
opušteni, neopterećeni, 
bez samokorigiranja ponašanja 
ili bravura verbalnog izražavanja kako bi se svidjeli, 
 u kojem ste postotku onakvi kakvi suštinski jeste...
Da li se stvarno predstavljate drugima,
bez da o tome, prethodno ili u hodu, postavite sebi ijedno pitanje vezano uz taktiziranje, 
možda već profesionalno poslovno izdeformirani, 
tako da se neprimjetno 'dogradite' prema potrebi na licu mjesta...
Veliki postotak ljudi nema vremena sebi postaviti niti slično pitanje,
ostalima ne padne na pamet ništa slično.
Ne filozofiram ja - samo sam nedavno bila posve krivo protumačena 
od strane osobe koja me, po mom poimanju,  trebala poznavati,
pa mi je sve ovo proklizilo mislima, 
dok sam se dala mlatiti pobješnjelom vjetru,
šetajući opustjelom plažom.
(Dala sam se istući, da bi se osjećala bolje, ne da bi sebe kaznila.)
I ne mislim prenositi ta razmišljanja u Salonu,
niti teoretizirati o paradigmama i nekim novim spoznajama 
koje su se rodile, dok sam opet malo 'radila na sebi',
nakon što sam bila iskritizirana.
Ali, ima sasvim zgodan trik,
koji katkada upotrijebim,
uglavnom kad mi se najavi iz dubine 
neka malodušnost ili sličan fuj osjećaj...
ali, dobro je i inače primijeniti taj trik na sebi:
pokušajte pričati o sebi (vlastitim ušima) bilo što,
zapravo sve,
osobine, biografiju ili događaje nedavne,
u trećem licu,
kao da prepričavate 
nekome o tamo nekoj osobi,
a ne o sebi!!!
Steći ćete pravi utisak o osobi čiju ambalažu vidite u ogledalu pred sobom.
Ja se, recimo izvodeći moj trik, 
uvijek iznenadim - 
koja je to fenomenalna i zanimljiva ženska 
i da nijednu sličnu ne poznajem, iz života......:)
tada samopouzdanje podignem na prosječnu razinu 
s one na koju je neopravdano spalo.
A, spadne uvijek malko potpomognut 
zapamćenim kritikama od svojih djetinjih nogu, 
ali samo kad nisam u najboljoj psihofizičkoj formi.
Drugi trik je ovlaš uhvatiti svoj odraz u ogledalu,
  objektivnim očima, odnosno očima neke druge osobe
koja vas je slučajno uočila, no s interesom
ili kao da vas je 'uhvatila na djelu'...
Posve slučajno uhvatite sebe u ogledalu,
uspjet ćete iz nekoliko pokušaja, ne iz prve sigurno,
pa pohvatajte sve objektivne asocijacije koje vam padnu na pamet,
možda se nešto izrodi iz utiska koji ste dobili o sebi...
možda vam to pokrene misli o tome 
koliko ste doista prirodni, nesputani, ogoljeni, 
hrabri da nastupite onakvi kakvi jeste 
erga omnes!!!!!!!!!
I kakvi ste pri tome, shodno situaciji u kojoj ste se 'uhvatili na djelu', tuđim pogledom...
Ima u tome nešto... shvatili ste me, zar ne!?!
MIRRORS via Ecologicalmind.window
 thanks to Sanda

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails