13. 01. 2012.

oblačno

Moji razmaženi sugrađani najviše na svijetu
osjećaju promjene vremena.
Danas je, nakon proljeća u siječnju,
osvanuo tmuran dan.
Umjesto da ga doživljavam uzdišući i žaleći se,
u nekoj poludeprici,
milije mi je primijetiti kako zelenilo ima jaču boju prema oblačnom nebu,
kako sve ima romantičnu notu,
kako ovakvo vrijeme potiče kreativnost,
jer biramo muziku koju ćemo slušati,
palimo lampe koje će dati najbolje svjetlo u zatvorenom prostoru,
oblačimo pastelne boje u čarobnom neskladu s vanjskim prilikama,
kuhamo utješne juhice,
posežemo u popodnevnim satima za palačinkama
koje će zamirisati dom,
osladiti svih uokolo i stvoriti atmosferu iz koje nam se ne izlazi,
ali dobar film nam se strašno gleda.
Manje brojna grupacija će odjenuti toplu odjeću,
udobnu obuću,
zaštititi glavu pleteninom
i udisati svježi zrak u jednoj od šetnji.
Ja sam danas odšetala do Edinburgha.
images via the blue hour
I ne zaboravite utješnu juhicu... toplo preporučam
zimsku krem juhu od suhog graška!

3 komentara:

  1. Baš si to lijepo sročila - umjesto da padamo u depru u tmurnim danima, treba izaći van i prošetati. Slike su predivne, zelenilo je tako opuštajuće. Hvala i za recept, morat će se isprobati svakako. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah... Hvala ti... I ja sam ovako, slicno, odsetao do Edinburga... prosetao, ali, juhu nisam okusio

    OdgovoriIzbriši
  3. i kad netko tvojim ocima promatra svijet,sve se cini savrseno i to ti je to!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails