27. 01. 2012.

muški stan


Kako zamišljate privatno carstvo
uspješnog muškarca?
Recimo kao
 moderan elegantan penthouse
na 77. katu Trump World Towera,
s prekrasnim
istočnim i južnim pogledom
na New York,
kojeg su dizajnirali
Mark Cunningham i Michael Gilmore...
via freshome - interior design & architecture


Broj komentara: 14:

  1. Alisa Mars: ja bi rado ovaj "muski" stan....

    OdgovoriIzbriši
  2. Rosana Vasiljevic: zivi li ko u ovom stanu???

    OdgovoriIzbriši
  3. Nela Tičinović: vjerovatno ga muškarac čisti i održava;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zenskeee...kazem - MUSKI stan, a onda takav gdje je i tamo gdje je!? Jasno da nema djece, da nema besparice, niti sam kuva i cisti!? Kako bi izgledao!?!

    OdgovoriIzbriši
  5. Rosana Vasiljevic: ma razumila san ja tebe,samo ocu da kazen da samac,vlasnik ovog stana ,nikad nije u stanu.......nije ovo stan di se sastaju grupe prijatelja,pa se smije,pije,pusi,zajebava do zore..........

    OdgovoriIzbriši
  6. ne. ali i nije balkanski mentalitet. ovo je luksuzna spavaonica i gnijezdo za sofisticirane posjete........da:) ali, jako je lijep muski stan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lidija Knežević: istina, samo neko sa sofisticiranim posjetima može ovako lipo uredit stan.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mia Vuco: svaka čast "muškom stanu",ali ja se svakako vidim u njemu,sigurno dok ne budem imala obitelj :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Znam, cak se i ja mogu vidjeti lahko...urban je, moderan, odteretan, udoban, divan!

    OdgovoriIzbriši
  10. Željana Lorena Baković: Miaaa, nac cemo ovakav jedan u new yorku:))

    OdgovoriIzbriši
  11. meni je ovde sve sofisticirano...

    OdgovoriIzbriši
  12. Apsolutno! I pasalo bi ti...

    OdgovoriIzbriši
  13. Silvana Tvrdic: lako bi ja ovo "oplemenila" sa pokojim zenskim detaljom...LAJK!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails