18. 09. 2016.

Breakfast full of love


Kasno nedjeljno jutro.
Doručkovala sam, 
kada je utapkalo 
svježe lice Kćeri.
Nakon poljupca, 
začula sam iz daljine 
lupkanje u kuhinji.
Onako, usitno zveckanje, žensko, 
ali ne nervozno.
U jednom trenu, 
ukaže se njezino lice 
i širom otvorenih očiju priupita me:

"Nema jaja???" - Kratko i vrlo zabrinuto,
kao da je nestalo sanitetskog materijala,
nakon žestoke bitke,
u kojoj je ona liječnica,
a ja medicinska sestra.

"Nema. Ja pojela predzadnja dva..." - Mirno sam se smiješila u njezinom pravcu.

"Napravi toast varijantu..?" - Pokušala sam ljubaznom praktičnošću 
preduhitriti eventualnu ljutnju,
koja se, tako nekad desi.

"Trebam baš jaja, sve je pripremljeno za to..." - Sve divni, mirni tonovi,
kao da snimamo film,
jer u filmovima rijetko bude dreke
nastale iz nekog trivijalnog razloga.

Nestane Kći u drugi dio rezidencije.

Mislila sam da je otrčala do dućana
i bila iskreno zadivljena
i čak sam se nakašljala
od osupnutosti
i ponosa što se, eto 
i ona promijenila.

No, začujem usitno lupkanje nogu
i vidim da nije napustila adresu.

"Mislila sam da si skoknula po jaja... tren!?!" - Bila sam oprezna, no raspoloženog glasa, 
isto preventivno 
da preduhitrim 
bilo kakav stres današnjice
koji se često 
neopazice pojavi
u konverzacijama
modernog društva
i opterećenih ljudi.

Ništa od očekivanog.

"Sebastian je skoknuo." - Ljupko mi odvrati i nestane u kuhinji.

Bogme....................

Bila sam uz svoju kavu
i uz nehajno 'ćakulanje' sa Sebastianom,
kada se ona ukazala ponovno,
spuštajući japanskom nenametljivošću i elegancijom
prepun poslužavnik pred njega.

Nas dvoje smo kliktali od oduševljenja
kad smo ugledali primamljiv doručak,
koji je taaaako savršeno mirisao.

U idućoj sceni, 
ona mu se pridružila 
sa svojim poslužavnikom
i gozba je otpočela.

Izgledali su kao uokvireni.

A, okvir je bio pun ljubavi.
Salon se ispunio opipljivom srećom,
koju sam dijelila s njima
i ovjekovečila prizor
penjući se bosa 
i gazeći fotelju
ex gazde.

Uz njihovu dozvolu 
dijelim,
nefiltrirane fotografije,
da preuzmete tu pozitivu
i zadržite je 
s osmijehom,
za svoje fantastične nedjelje,
ma gdje one bile!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails