09. 10. 2016.

Šum borova i miris pečene tuke apsolutno čine subotu


Kada sam puno poslije 
ošamućena stigla kući,
smijala sam se sama sa sobom,
priređujući ručak za četvero.
Nakon jutarnjeg mediteranskog vjetrenja,
ja sam 'kulerski' priredila ručak 
karakterističan za sjeverni dio 
naše zemlje,
činilo se kao da sam na snimanju neke emisije,
a ne u stvarnom životu,
dok u japankama 
u sunčanom domu 
poslujem.
Prežgana juhica, purica s mlincima, dinstani kiseli kupus 
i zamotala sam tren štrudlu od jabuka.

Kuća je mirisala na Božić,
a ljudi oko stola 
bespoštedno su me hvalili 
i uuuummmmmuhali 
i jeli kao termiti.

Gledala sam ih, 
nenametljivo, 
praveći se da ih
 normalno gledam
i u skladu s razgovorom,
a u biti sam shvatila 
koliko me ispunjava 
njihovo uživanje,
punili su mi opasno ispražnjene baterije.

Ovo je vrijeme obiteljskih rođendana
i sutra pohodim jedan, bliski.

Kasni je sat,
polako završava dan,
moj uvijek s jednakom mišlju.
Volim te.

2 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails