10. 10. 2016.

Single life


Već sam jedan 
vrlo kratki
 period 
ne tako davno
živjela potpuno sama,
no to je bila,
valjda,
generalna proba.

Evo me opet!


Nakon cijelog života,
kako nikada nisam sama,
jer sam uvijek bila udana,
otvorih 
stranicu 
novu.

Na generalki sam bila malo kao otužna,
sada sam svojski prionula single lifeu.
Ono iz početka,
 aktivirala sam se 
i ne smije biti to loše.

Otkinula nekih tridesetak centimetara kose,
promijenila stil u glavi,
vidim da su mi i kretnje drukčije
i unatoč privatnim problemima...,
odbacila sam terete prošlosti iz jezivo zahtjevnih priča,
ali i svoje godine i to 'dobre ruke',
skoro sam kao u mom 
najsretnijem periodu u životu
na drugom kraju svijeta.

Dugujem to Reici.

Mislim, sad ili nikad!

SAD!

I u najsitnijim stvarima primijetim promjene kod sebe.
Jesu li to bačene (i ostavljene!) patike ispred ulaza u kadu,
je li to čitanje knjige uz ručak na balkonu,
maaalko začuđena što soliram
i nikome ne serviram,
pa se smijuckam,
dok se sunčam između pljuskova
i kao nikada koristim tu divnu terasu...
gdje li je do sada bila..!?!

Sve ostalo što upravo preobrćem iz privatnog života,
sigurno bi vam se svidjelo.

Idemo, Rea!

Još jednom neispisana stranica! ! !

Sretno mi u pisanju mog novog života...
mislim da sam zaslužila.

Kao i svi, uostalom...

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails