28. 11. 2013.

Kada mi nedostaje suprug Amerikanac ili Happy Thanksgiving...


... turkey's in the oven. 
Stuffing's ready to start.
Pecan pies are waiting to be enjoyed.
And you have a couple of minutes to sit and relax.
Happy Thanksgiving to you and your entire family!
by SMW design, Dining by Design '08

Priređivala sam tradicionalne večere na ovaj dan, 
dok sam bila udata za Amerikanca.
To je dio one moje prilagodbe, svim uvjetima, narodnostima, karakterima, zanimanjima, hobijima, specijalnostima, horoskopima, tazbinama, podnebljima...
Nedostaju mi te čarobne večere,
koje su bile uvod u blagdane u nizu,
kao najmagičniji dio godine,
koji obožavam.
Ove godine ću pripremati Božić - sama.
Od tegljenja jelke doma, preko ramena,
što neće biti nikako prvi put da radim samostalno,
do ostaloga... pretvarajući kuću u božićnu bajku,
za što mi, u određenim fazama života, 
treba položeni ispit iz 'žonglerstva',
srećom položen s pohvalnicom, odavno.
Svemoguća sam, jer sam čarobni štapić dobila u ruke 
još prije 26, odnosno 23 godine 
i to u trajno vlasništvo.
Nadam se da ću na Badnji dan
 čekati OBOJE DJECE 
na okićenom aerodromu!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails