Ovo je moj speakers' corner, moje salonske novine, moja radio postaja ili mini TV show, kako god shvatili. Bitno je da ja znam zašto mi služi ;)

22. 06. 2017.

Vodokotlić uvijek treba biti pun


via  HERE

Sentiš je ovotjedni HIT,
sve ostalo pogoršalo bi stanje,
bez potrebe.

A, vodokotlić je ovotjedna TEMA.
Nikako onaj moderne vrste,
gdje pritiskom na tipku
dozvolimo naglo izlijevanje veće količine vode!
Tipke su nas umele, općenito.
Nepotrebno je da ih koristimo i u ovu svrhu.
Ne govorim o onoj doslovnoj svrsi,
pričam o zamišljenom 
vodokotliću
kojeg je potrebno imati spremnog,
u sebi.
I to uvijek,
trebalo, ne trebalo.
Da bismo određene nevaljale
osobe,
situacije,
događaje, 
trenutke,
vlastite misli,
raspoloženja, 
reakcije koje ne služe na čast,
jednostavnim potezanjem sjajuckavog lanca,
koji završava keramičkim duguljastim dodatkom,
upotrijebili 
za ispiranje 
lošeg.
Jednim potezom možemo 
odmaknuti od sebe 
ono što je toksično.
Osim toga,
vodokotlić je smješten 
uvijek 
u posebnom prostoru unutar nas samih,
koji nam omogućava da se 
izdvojimo,
saberemo misli,
donesemo odluku,
smirimo disanje,
pa onda odlučno primimo keramičku 'krušku'
i jednim pristojnim
i jednostavnim kratkim povlačenjem,
učinimo kraj onome što nas tišti,
što nas je iznurilo,
uvrijedilo,
zabolilo,
ojadilo
ili što ne možemo podnijeti.
U hipu,
 elegantni vodokotlić
koji postoji u našim mislima,
upotrijebimo - da bi se spasili.
Djeluje.
Zadnjih dana, 
moj vrlo lijepi vodokotlić,
za kojeg znam samo ja,
služi svrsi
češće nego u zadnjih 
nekoliko godina.
Čini se da me nije iznevjerio,
inače ne bih sada mogla 
pred spavanje 
tipkati ove male rečenice
oslonjena o ogromne cvjetne jastuke 
u nijansama vanilije i seoske livade u kasno proljeće.
Prije sna,
na trenutak sklapam oči
i još jednom 
kratko povlačim blistavi lanac 
put dolje,
čujem klokotanje vode 
koja odnosi 
ovotjedne situacije 
daleko.
Probajte, iznenadit ćete se.

Nema komentara:

Objavi komentar

link within

Related Posts with Thumbnails