19. 09. 2017.

Pavlova na gostovanju u mom Salonu


Čekala sam to popodne čak tri interesantne dame
da u baletnim papučicama
 uplešu u moj Salon za durenje.
Iz tog razloga, pripremila sam nježnu, hrskavu tortu,
koja je dobila ime po slavnoj balerini Ani Pavlovoj
za koju su u Australiji osmislili ovu divotu njoj u čast.
Kao domaćica 
nisam držala potrebnim da ih dočekam
 u baletnom kostimu,
niti u punđi obuhvaćenoj mrežicom, 
niti s markantnim make-upom koji daje tužan izraz 
zbog izvijenih obrva kao što su bile Jeffove u "Dinastiji",
a i tijaru sam odložila da počiva na komodi pred ogledalom.
Ali, zato sam prastari stolnjak od vezenog organdija izvadila,
kao i damske šalice za kavu none Grazielle,
te sićušne 'bićerine' tete Tinke, veličine naprstka, kako se dame ne bi 'cvrcnule'.
Mi smo popile zato nekoliko 'naprstaka'.
Ponekoj je zatrebala Gauguinova lepeza, 
no osmosatni aktivni razgovor vrlo zanimljivog karaktera,
provukao nas je kroz svakojaka životna pitanja unisex tipa,
preko projektivne identifikacije,
do primjera iz prakse koji se ljubavi prave tiču,
da bi potom završile osvrtom na pročitane knjige,
prekidane salvama smijeha 
kada bi se prisjetile 
vinjeta iz osamdesetih godina 
prošlog stoljeća,
kada smo bile 
premlade.
Savršeno poslijepodne četiri graciozne Pavlove,
koje su odmarale svoje baletne noge
u opuštenoj i udobnoj atmosferi salonskoj,
sladeći se i slaveći veliku Anu
i nazdravljajući Australiji.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails