14. 05. 2017.

Thank you for loving me


Nisam jasno vidjela dostavljača,
vlasnika cvjećarnice,
koji mi se duboko naklonio
čestitao mi
i rekao da je već za me dostavljao predivno cvijeće.
Nisam vidjela put kroz dugi hodnik
nazad u krevet
iz kojeg me zvono diglo.
Nisam vidjela jasno ni prvu, uvodnu rečenicu
na notici među mirisnim cvijećem
'tom prekrasnom i brižnom stvorenju,
a mojoj inspiraciji i bezuvjetnoj podršci.......'.
Nisam jasno vidjela latice koje sam ljubila
kao da su obrazi,
koje volim do beskraja...
Nisam jasno vidjela da sam postala fontana,
rastopljena daaaaaleko više od nježnog buketa,
jer me... osobno zagrlilo moje biće,
bilo je tu - to sam jasno znala. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails