03. 09. 2016.

You asked for it!




Dugo nisam imala vremena
za "Moj salon za durenje",
što je u stvari jako dobro,
jer blog je i nastao zbog potrebe 
da imam ispušni ventil,
dignem vlastito raspoloženje, 
popunim predahe,
onemogućim loše faze...
pa sam sve to napravila i drugima!

Cijelo to vrijeme
nisam samo sjedila i gledala u nebesa,
kada će mi sreća s njih pasti,
već sam aktivno prihvaćala sve događaje
mog uvijek dinamičnog života.

Prekinula sam bila pisanje 
"Pričica s putovanja",
koje ću ubacivati tu i tamo,
jer Australija je moj favorit,
ali u međuvremenu sam  
skoknula i do Švedske,
pa jednom ću možda sve stići,
a možda i neću.
I to nije nepristojno kazati,
podvedimo to pod 
šarmantno.

Toliko mi je ljudi pisalo i govorilo, 
pitalo me,
čak i molilo da ponovno otvorim blog.
Iskreno sam dirnuta baš svaki put ! ! !
Eto, mada mi je i danas jedna dama 
kazala kako se nada 
da ću s početkom jeseni 
otvoriti Salon,
otpuhati prašinu
i uveseljavati njezina jutra
koja živi u jednom čuvenom gradu.
recimo istinu o tome 
kada sam ovu odluku donijela:
jučer! ! !

- Gdje? 
- U ginekologa.

- Nije li to... groteskno?
- Nije.

- Dok si bila na stolu?
- Nakon pregleda, 
dok sam gledala 
tri pikantna lančića
koji su se sjajuckali
oko ginekološkog gležnja 
izvirujući ispod kirurških hlača.

- OMG... gay?
- Ginekolog je žena.

- Voliš što imaš ženskog ginekologa?
- Ne, puno više volim muške, 
ali ona je stvarno fantastična.

- Pa, kako te potaknula?
- Žena koja me savršeno detaljno poznaje, jel',
naredila mi je da pokrenem blog koji obožava,
ponavljajući to i pred osobljem, kasnije.

- Stroga neka osoba?
- Ni slučajno, 
žena svira gitaru, 
pravi slike od sušenog cvijeća,
Vodenjak je,
nosi nakit oko članka,
brižna je majka
i ima nježnu, a odlučnu ruku,
zaboga, osoba ispred koje se odmah skidam,
dovoljno!?!

Hvala svima koji su me dozivali natrag!
A, puno vas je.
I vraćam se na vaša pisma, toliko puta.
Znači mi svako slovo i svaka riječ.
Salon za durenje je sve, samo ne fikcija.
Čak i fizički postoji upravo takav.
A baš sve što napišem - istina je.
Kako sam inače!?!
Vrlo dobro, hvala.
Na današnji dan sam se jednom udala.
Cin cin!

2 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails