11. 09. 2016.

Što se smije, a što ne smije na dan izbora? Kuhanje je dozvoljeno.

Svatko se drži svoga.
Nacija je angažirana u nervozi 
oko rezultat izbora, 
premda već sasvim lijepo sviknuti 
na tu aktivnost,
blaže je nerviranje i interes
kod običnog puka 
nego inače,
dade se primijetiti.

Ja sam prilično ravnodušna,
jer što god bilo da bilo,
neće se,
nažalost,
krucijalno razlikovati
od dosadašnjeg stanja u državi.

Dio stanovnika u priobalju,
usrdno se 
ovih dana
molio nebesima,
da opa'nu vrućine
i sruči se spasonosna kiša,
u čemu se uspjeli,
pa upravo lije gusta kiša,
sazdana od krupnih kapi,
koje bole kada ti 
čujno padnu 
na tjeme.

A ja, ja sam skuhala prefini ručak.
I uživala u njemu s obitelji.
Pri tome nema nikakvih 
posebnih iznenađenja,
ZNA SE da će biti dobro.

Pogačice od kelja su 
aaaaah, savršene.
Ali, savršene!
Isplati ih se napraviti.
Kelj na nov način.
Elegantan.
Sofisticirani okus.
Čista petica!

- RECEPT -

Večer je.
Grmljavina i pljusak spasonosno hlade 
uzavrela čela onih koji pred televizorima
psuju, navijaju, snebivaju se i iščekuju 
rezultate glasovanja.

Ja ne psujem.
Digla sam svoje čelo
i kročim smjelo
prema krevetu,
čvrsto stiščući knjigu.
Večeras neću posegnuti za 
'rainy mood' 
na mobilnom telefonu
da me uspava,
večeras imam to 'live'.

Bar smo se za nešto izborili,
a nismo izvodili primitivni ples prizivanja kiše.
Rekla bih da smo ipaaaaak - sposobni.
Laku noć, svečani narode.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails