15. 01. 2016.

"Večera je servirana u knjižnici!"


Najduhovitiji dio dana bio je posjet zubaru.
I nije nešto za jedan dan kao što je 
petak,
dan pun ambicioznog iščekivanja
da baš taj zadnji djelić tjedna
donese neku bombastičnu promjenu
ili jako dobru novinu
ili nešto zbog čega se poskoči do oblaka.
... dobro, ili do sunca ako je sunčano.
Ja ne radim,
meni petak nije napet,
što ne znači da moja iščekivanja 
gore navedena 
nisu možda i veća nego kod drugih.
Jutros sam se probudila malko bolesna,
ne pretjerano, 
ali sasvim dovoljno
da se ne osjećam bajno.
Uzevši sve domaće preparate za boljku,
ipak sam se uputila zubaru,
jer mi se nije dalo otkazati termin.
A i volim tu ordinaciju.
Dobro mi djeluje.
Nisam znala hoću li moći držati 
razjapljena usta sat vremena,
a da ne zatrebam kašljati.
I nakon nekoliko minuta 
u ležećem položaju
u zubarskoj sjedalici,
spasonosno sam se sjetila
da me se pregleda... cijelu... usput.
I tako, ustanovljeno mi je upaljeno grlo
i još nekoliko sitnica.
Odbila sam antibiotik
i bila sretna što sam obavila 
više pregleda 
na istom mjestu.
Praktično i duhovito.
Kad sam odlazila prema parkiralištu, 
smijala sam se na sav glas,
misleći kako mi je upravo godišnje vrijeme 
za test po Papanicolauu... 
da sam se sjetila ranije.

Petak je večer.
Miriše pizza koju je mlado društvo smazalo,
nakon 'crossfita', a prije odlaska na pivo.
A ja bih... da me se pita...rado bila na nekoliko mjesta,
ali samo jedno je primjereno za ipak javnu obznanu,
hedonistički izlazak u restoran 
kao što je, možda 
'The NoMad Restaurant'.
Recimo nakon neke dobre izložbe
ili nakon dobro odrađenog posla,
ili poslije kocerta.
ili nakon ranije predstave na Broadwayu,
ili nakon nečeg što izaziva glad
za hranom,
za dobrim vinom,
za određenim parom očiju,
za tihom intimnom pričom nad stolom,
bez primjećivanja drugih ljudi,
ali sa spoznajom privlačne atmosfere.

CLICK HERE

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails