27. 08. 2015.

Imam četiri jastuka. Za svaki slučaj.


Na mom velikom krevetu 2 x 2 još uvijek spavam sama.
I to mi smeta.
No, i to će se uskoro promijeniti.
Nego, kako sam bolesna bila nekoliko dana,
(još prizdravljavam)
majka mi je donijela voće
i pomogla staviti sušiti robu,
koje u mojoj kući ima brdo, kad smo kompletirani.
jer sam malaksalo bauljala 
i nisam bila sposobna 
niti osoviti se na noge.
Djeca odjedrila na nekoliko dana. 
Tako sam sretna zbog njih,
jer sam ih od prvih koraka 
odgajala na brodu
i tamo im je prirodno bivstvovati.
A, kako su premalo zajedno,
 a kako su povezani do besvijesti,
a kako su sada opterećeni ozbiljnim problemima,
a kako su nakon šest(!) godina bili skupa na njezin rođendan,
baš mi je duša mirna zbog toga...
Dakle, kad je majka
koja je priskočila u nevolji
 ušla u moju sobu,
zadivila se 
"ajme, crveni kušini.... kušini puni jubavi... još samo fali čovik!"
Malo sam bolje.
Danas me posjetila draga osoba 
koja mi je donijela 
'da me podigne' 
domaću tikvu.
Na vrhu vezan 'fjok' za curice.
Tikva visoka 25 cm i široka 51 cm.
Tikvetina, reklo bi se, 
ali je neodoljiva i ljupka, 
da je ne mogu tako zvati.
Nakon krepke juhe, 
promijenit ću ritam
i... 
otići kod frizerke i na pedikuru, više!!!!!!!!!
A i na mailove odgovoriti - promise.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails