03. 08. 2015.

Besplatna reklama: Antisresna bojanka za odrasle

Neki dan sam boravila u knjižari trgovačkog centra "Joker" 
i upala mi je u oko bojanka za odrasle, 
koja na nov način oslobađa stresa. 
Sad mi je žao da je nisam kupila. 
Mislim da ću popodne po nju (ima ih više vrsta) i po bojice. 
Radujem se unaprijed zaboravljenom mirisu bojica.
Naime, danas mi je to spomenula prijateljica koja živi u Australiji 
i podsjetila me na viđeno, 
objavljenim videom na Facebooku (zadnje klikanje na ovom postu). 
Svi posežu za svačim, od lijekova, pa do raznoraznih tehnika otpuštanja stresa, 
a ovo se čini zabavnim i jeftinijim od mnogih ostalih tehnika. 
Probajte.
KLIKNI OVDJE
KLIKNI OVDJE - "POSLOVNI DNEVNIK"
KLIKNI OVDJE - "OTVORENI RADIO"
KLIKNI OVDJE - "ŠIBENSKI PORTAL"  
KLIKNI OVDJE - "HUFFPOST ARTS & CULTURE" - ODGLEDAJTE VIDEO

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails