10. 05. 2015.

Ljubav preko sedam mora i sedam gora

Danas, na Majčin dan, 
osvanula mi je na Facebooku
 fotografija nas dvoje 
i riječi "volim te".
Nije to jedini trenutak dana današnjeg 
u kojemu mi suze klize niz obraze 
u nekoliko redova
i zblog spleta emocija najjačih vrsta.
Dehidrirala sam.
Otkako živi na trećem kontinentu,
otkako radi od jutra do sutra,
otkako u međuvremenu igra i putuje,
premalo se čujemo i ekranski vidimo,
a i da je toga,
svejedno se premalo imamo!
To nam je ogroman problem.
Svaka, rijetka, njegova fotka 
koja stigne 
u nebulozne sate, 
kojom mi javi da je živ
i pomoću koje se zagrlimo,
vrijedna mi je k'o suho zlato.
Sa što manje riječi 
nastojim popratiti
 ovih nekoliko fotografija 
današnjih.
Moj vatepolista.
Onaj isti iz prokišnjavajućeg, 
nedovoljno zagrijanog
 bazena na Poljudu,
gdje se 'klorirao' od svoje šeste,
nakon američkih, 
sada ga okružuju 
australske
 svijetloplave pločice.
Toliko toga smo skupa prošli,
toliko i utakmica odigrali,
a ja svaki puta sve gorljivije navijam
i podržavam i dišem pod, nad vodom,
mlatim se, ljutim, crkavam...
pa se 'nakon' moram oporavljati
od zgusnutih, gotovo neizdrživih emocija
raznoraznih vrsta koje proizlaze iz mog bića
i koje mu šaljem na sve moguće vilinsko-materinske načine.
Jutros sam se rano probudila, 
radi zapjenjene utakmice u finalu 
2015 National League,
okončane srebrom,
ali i njegovim počasnim imenovanjem u 
All Stars Team!
Uredno, redovno i temeljito 
popunjava 
svoju sobu
u našem domu
gdje se nalazi 
impozantni
Hall of Fame!

Sinoćnje sestrino društvo, poželilo mu je sreću ! ! !

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails