02. 05. 2015.

Izaberi, sjedni i predstavi sebe

Sasvim slučajno 
i to nakon dosta godina življenja 
u sadašnjem domu,
počela sam primjećivati 
različitost odluka
raznoraznih ljudi
pri smještanju sebe 
na ponuđena im 'sjedeća mjesta'.
Novim ljudima koji dođu u moj dom,
ponudim da se smjeste gdje god žele
i prepustim im tu odluku,
a onda primijetim da svak izabere  - različito mjesto.

Mogu se smjestiti na 'beige sofu'
i to na sredinu 
ili u jednom uglu, 
očekujući da im se pridružim 
lijevo ili desno od njihovog lakta.

Mogu se smjestiti u elegantnu cvjetnu damsku fotelju.

Mogu se smjestiti u vintage kožnu fotelju 
koja izgleda naslijeđena s neke južnoameričke plantaže.

Mogu smjestiti sebe na napetu kožu 
taburea Balijevskog tipa.

Zapravo, na taj mi se način nehotice 'ugrubo' predstave.

I to nikako ne znači da ja 'ocjenjujem' svoje goste, nikako!
Samo... pokazalo se da se njihov izbor 
itekako poklapa s tim 'predstavljanjem'..

Znam da me čitaju svi oni koji su zalazili ili zalaze u moj dom,
da ne kažem koji će eventualno kročiti u njega,
pa bez navođenja (!) 
o kojem se udobnom sjedištu nalazi,
mogu reći da odmah znam

tko je samozatajana i suzdržana osoba, možda pomalo nesigurna u sebe,

tko je gazdinski nastrojen i odmah osvoji prostor (i mene - šala mala),
te je sigurno da će zauvijek dolaziti,

tko je samodopadna osoba koja ne haje za druge,

tko je izluđen u životu, s eventualnim traumama iz djetinjstva 
ili dosadašnjeg življenja 
i pokazuje da 'ne želi smetati', 
te je uvijek spreman pomoći svakome čiji mig protumači na taj način,

tko slučajno izabere mjesto u kojoj je bivši 'gazda' ove kuće divanio
(što nikada nikome ne kažem),
ali zbog pozicije i vrste tog sjedala,
otkrije da mora imati pregled nad situacijom
jer je 'šefovski' raspoložen,
čime zatomljava nesigurnosti s dna želuca,
kao izvježbanu varijantu nastupa,
iz vlastitog života.

Ovo, dakako, ne važi za ljude 
koji obitavaju na Salonskoj adresi,
oni im se uvijek prilagode 
i shodno njihovom odabiru,
smjeste sebe tamo 
gdje procijene 
da je GOSTIMA najugodnije 
da se njihove oči nalaze :)
via HERE

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails