08. 05. 2015.

Dođite sa mnom...


I dok sjedim u ugodnoj sjeni 
na Julijinom balkonu, 
jer sam otvorila sezonu življenja na otvorenom,
od glave do pete sam svjesna 
ljetne energije koja nadoilazi i zapljuskuje me.
Dok primičem popodnevnu kavu usnama,
s najvećim svjetskim užitkom,
svjesna sam buke.
Ptičji pijev je najraznovrsniji do sada,
glasnoća im je dostojna prave divljine,
što ide odlično uz moj afrički kaftan crvene boje
oslikan tamošnjim životinjama
i s resama na dnu 
koje mi škaklju gleženjeve 
pri svakom i minimalnom pokretu,
a ako se ne gibam, 
povjetarac sam dovršava radnju.
Ovo je drugi Julijin balkon u mom životu.
Prvi je bio vizualno vjerodostojniji,
potpuno obrastao
 pasiflorinim egzotičnim cvjetovima
i gustim granjem 
koje se iz vrta penjalo.
Drugi je bio dobrano zarastao glicinijom,
no, tadašnji gazda odlučio je obrstiti sve 
što bi predstavljalo možebitnu povijušu 
koja bi podnijela 
eventualno Romeovo pentranje, valjda.
Iako, iskreno sumnjam da postoji puno njih 
koji se uspješno penju 
uz žilavo raslinje, uličnu lampu, oluk i slične nebuloze.
Kad razmislim, vjerujem da nema ni onih koji bi 
obasjani mjesečinom zapjevali serenadu,
kamoli se penjali.
Doduše, nije izvjesna niti opcija vještog penjanja 
uz Matovilkine pletenice
 tajno spuštene u vrt, a imam ih :)
Znam samo jednu jedinu osobu 
koja bi me 
spremno uhvatila
 da sebe 'itnem' 
preko trbušaste španjolske ograde.
Uspomena na tu spremnost uvijek me dirne u srce.
No, kako ni njega nema više u ovom životu...
nastavljam sama piti
popodnevnu kavicu
i teleportiram se iz svoje 
u jednu madridsku rezidenciju,
koja me ne podsjeća 
na nikoga 
tko bi me spremno ulovio.
Pod ljetnim osvjetljenjem s neba,
u afričkom kaftanu koji 'bode u oko',
naravno bosih nogu,
udobno sklupčana na balkonskoj sjedalici,
sigurna da neću vrisnuti
na ukazanje zajapurene Romeove face 
koja se pojavljuje preko ograde zelene boje
vodim vas u posjet toj drugoj adresi...
Može cappuccino, turska kahva, ledeni sok, voda, čaša vina!?!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails