19. 04. 2015.

Život uz more

I dok svi 'kukaju' na nedjeljno popodne,
kao nemoguće, bezvezno, sjetno,
koje već i samo sebe guši 
manje radosnim uspomenama iz djetinjstva,
vezanim uz školske obveze,
roditeljsko neraspoloženje zbog radnog dana koji im slijedi,
majčinim viklerima i peglanjem,
očevim manijakalnim praćenjem nogometnih utakmica sa svih terena...
meni su u nekoj dobi nedjelje prestale biti nelijepe.
Današnje sam popodne provela uz more,
nehajna prema nemilosrdnom suncu 
i nemilom maeštralu
kojima sam podala lice, 
koje mi sada lagano bridi,
kao poslije jedrenja.
Divotan osjećaj.
Prozračila sam sebe 
od glave do pete,
uključivši misli.
Nadam se da je i prehlada 
ispuhana iz mene,
jer sam se jutros probudila 
s njom u krevetu.
Vjerojatno zbog posteljine 
koja mi je od sobe napravila 
kabinu  na jahti,
pa sam u ovo doba godine - nazebla.
... premda sam spavala kao beba,
ljuljuškajući se na mareticama
i osluškujući ono fantastično 
noćno pucketanje mora,
koje uspavljuje najbolje na svijetu.
Hit dana:
Dok sam pričala s majkom
i spomenule smo decidirano današnji datum,
kazala sam glasno: "Danas mi je godišnjica braka."
Majka me pogledala i kazala: "Kojeg?"

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails