12. 02. 2015.

Tvrdi četvrtak i kad ga šapćući izgovoriš

via here
Upravo sam postala svjesna 
da sam više puta već izdvajala
 ovaj dan u tjednu, 
kojeg su mi puna usta 
kotrljajućeg mu izgovaranja.

Upravo mi je sinulo 
da možda to ima veze s činjenicom 
da sam se rodila u četvrtak. 
Mislim, ne bavim se time, 
ali tako zvuče oni koji time barataju, 
pa ti nadmoćno sipaju neke čudne zaključke,
znakovito te gledajući u oči.

Teče sunčani kotrljajući dan.
Skrila sam se od javnosti.
S razlogom.
Zimski vrt se čini idealnim rješenjem.

Toplo, vlažno, mirisno, udobno, tiho, prelijepo... malkice nestvaran osjećaj.

Mjesto koje i bez ostakljenih površina postoji 
pod mediteranskim nebom, 
ako ste lude sreće 
da vam je tamo adresa.
Svakako danas sebe moram izložiti takvim uvjetima.
Dobro je znati kada sebe trebaš spojiti na punjač.
I gdje je taj prokleti punjač više...
Namjerno ne navodim 
razlog 
zašto provodim svoj četvrtak ovako,
jer, koliko god nema više mogućnosti 
komentiranja na blogu,
dobijam ljubazna pisma u kojima se dragi ljudi 
raspituju za moje 'stanje', zdravlje i slično.
Nema potrebe, hvala vam, vjerujte mi na riječ! 

I dok se odvodim u navedene uvjete,
Kći me brutalno omete i sasjekne 
 komentiranjem nečeg netom saznanog iz nekog od medija:
"... eto, jesi li možda znala zašto mjehur popušta..."
Ah... brzo se skrijem iza tamnih naočala
te zakoračim tamo gdje 
nije potrebno slušati o Kegelovim vježbama.
 
via here
via here
via here
via here
via here

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails