19. 11. 2014.

Počasna čuvarica tajni



Nevjerojatno mi je žao da moja brižno skrivana,
maestralno uvijek nanovo odigrana uloga,
koja mi je nametnuta 
gotovo uvijek i gotovo od svih - traje.
Kako se trend još uvijek ne prekida,
mogu samo reći 
zašto mi je zapravo žao 
da je tako kako jest.
Žao mi je da ne mogu 
toliko toga zanimljivoga 
podijeliti javno (namig),
pa zainteresirati,
osupnuti,
razgaliti,
iznenaditi,
raznježiti,
razveseliti
ili ubiti publiku.
Moglo bi se reći da sam bezobrazna 
što onda ne držim 
svoju slatku gubicu 
začepljenu skroz,
ali, nekada i ja moram udahnuti.
Zato imam slobodu koješta napisati na ovom blogu,
koji mi služi za opuštanje,
dok boravim u svom Salonu,
kad se durim onako kako mi se hoće.
Jedno savršeno obojano popodne teče
i ja ukorak s njime,
uz tamnu šalicu mirisne kave
i keksić koji kroz nasmiješena usta 
sporo grickam oštrim zubima.
Oslonjena na zlatni jastuk, 
koji miriše na ljubav,
sanjarim, 
jer sam tren to sebi dopustila.
No, već za pola sata 
energično ću zgrabiti 
svojom desnom rukom 
divno oblikovanu peglu
i ritmički senzualno ispeglati planinu 
koju sam po uzoru na Kilimanjaro 
osobno sagradila.
Do tada pjevam punim glasom,
savršeno i znalački osvijetljena,
pa se doimam 
kao prekrasna scena iz nekog filma.
Samo se doimam.
ralphlauren:

Ralph Lauren Home décor accented by warm earth tones. Discover more: here. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails