29. 10. 2014.

A, kako je na vašoj pozornici..?

Najprije, samo jedna reklama, a nije za crni kruh...


Svatko ima svoju pozornicu, 
na kojoj nastupa "izvodeći" 
svoj život,
onako kako najbolje  umije,
s manje ili više svjesnog angažmana,
ili je samo riječ o improvizaciji,
ovisno o karakteru i još nekim karakteristikama.
Zavjesa nam je podignuta non stop,
od našeg početka do kraja.
Zapravo smo fenomenalni...
jer i ne vodimo računa o broju predstava,
radnom vremenu,
mirno podnosimo mijenjanje kulisa,
žanrove koji nam se smjenjuju
baš kao i epizodni glumci s kojima surađujemo!
Na mojoj pozornici je uglavnom vrlo aktivno,
spadam među najangažiranije glumice,
ali sam naučila koristiti pauze efikasnije,
pa između činova,
regeneriram sebe sve bolje,
na to sam bacila akcent.
Na kratkoj pauzi sam sada,
u garderobi svojoj.
I ne sjedim pred ogledalom uokvirenim žaruljicama .
I ne razmišljam o tekstu i ulozi svojoj, 
samo o ulogama kolega, 
ovih sjajnih epizodnih,
mojih vječnih.
U naslonjaču za ljuljanje,
malo postrance 
od svjetala i cvijeća obožavatelja,
virtualno pletem šal dug 132 m,
hineći ravnodušnost i spokoj...
dok navedene emocije ne prijeđu na mene
u potpunosti,
pa doista takva budem.
Spremna za novi čin!
via beautiful Vickie Archer

Recept za poslušne - klikni ovdje !

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails