21. 09. 2014.

Ovo je samo slikovnica



Sinoć sam spavala kao beba,
dugo, slatko i spokojno.
Sanjala sam u bojama.
Vrtim jednu jedinu situaciju u mislima,
 danas cijeli dan.
Dobru scenu.
Toliko dobru da mi ne može dosaditi.
Kao što jedino kruh možeš jesti svaki dan
i više puta dnevno,
nikada ti ga nije dosta,
uvijek si raspoložen za njega
i jedeš ga uz sve ostalo,
pogotovo ako si iz mojih krajeva:)
Odabir koji će mi, nadam se, prizvati bajnu noć. 
Možda i vi zamijenite eventualnu nervozicu
koja pred ponedjeljak zna obuzeti,
skretanjem misli na ono što vas umiruje, raduje, opušta,
pa utonete u rijetko dobar, krepki san.
Obojite svoje snove unaprijed i namjerno!
via crush cul de sac

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails