16. 09. 2014.

Moj automehaničar s reklame


photo by trottermag via simply divine creation
Ja imam najljepšeg automehaničara na svijetu!
Najranije jutros došao je po moj automobil,
kojemu sam ustanovila problem...
dijagnostika koju mrzim donijeti,
ali moram... i sve sam bolja.
Možda bih se trebala - prekvalificirati, 
u dogledno vrijeme,
čim se dovoljno izviještim u terminologiji.
Čovjek je ozbiljan, obiteljski, pristojan, galantan, samozatajan muškarac,
da se ne bi pogrešno razumjeli!
No, svaki put kad ga vidim, 
zamislim ga u pustinji,
tako zgodnog, lijepog, plavookog,
sijede razbarušene kose,
na preplanulom, dječački mladom licu
i s neodovljivim osmijehom koji zabezekne,
 jasno, u kombinezonu, koji mu filmski pristaje.
Ne bi morao biti oslonjen na oldtimerski kamion, auto, motor,
dovoljno bi bilo da naopako zajaše oronulu sjedalicu
i reklama bi bila apsolutni pogodak,
bez posebnog truda ili 'photoshopa'.
Dovršavajući doručak, smješkam vam se!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails