15. 06. 2014.

Uz moju sreću - spominjanje filma koji jeeedva čekam


Film koji stiže u kina i koji jedva čekam!
Snimljen prema knjizi Richard C. Moraisa.
- KLIKNI ! -
Ako se doda da glumi Helen Mirren,
a da se, među producentskim imenima navode, 
Steven Spielberg i Oprah Winfrey...ondaaa...
Postoji točno osoba s kojom bih najviše voljela ići u kino.
Ali, neću, nažalost...
No, moj sretan dan teče, 
sretan iz tri krupna razloga!
Dva moja privatna,
a, jedan je jutros tramuatično ulovljen miš..............
Na svom sam krevetu, 
pjevaju ptice iz vrta,
čekam vrijeme popodnevne kave.
Povukla sam se u moj boudoir,
nakon divnog, kasnog ručka, 
vrlo sofisticirano jelo (!)
koji je pripremila kći,
a uz savršen razgovor i smijeh do suza,
pojele ga tri generacije žena.
Toliko sam danas sretna,
da radije ovo tipkam,
poduprta na velikom krevetu,
jastucima u ružičastim nijansama,
nego da čitam... jer sam preprštava:)
Meni jedan glazbeni broj,
a vama nestvarno lijep završetak nedjelje,
od srca !
Volim vas.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails