03. 07. 2011.

biti model nakon 70-te i 80-te

Postavljati granice zbog navršenih godina, besmisleno je.
Ne ograničavajte se.
Nikad nije kasno... za mnoge stvari.
Treba sebi pružati uvijek iznova nove šanse, izazove, zadatke, mogućnosti,
poticati žudnju za životom,
osjetiti nove interese za sve i sva,
ne prepustiti se da nas nose ili mlataraju nama okolnosti,
preuzeti uzde života u vlastite ruke,
zahvalni što - živimo!
Pri tome ne mislim da trebamo svi postati modeli u zlatnoj dobi, jasno...
ali, one su baš to!

Beatrix Ost, 71

Iris Apfel, 90

Jacquie Tajah Murdock, 80


Honor Blackman, 86

Costanza Pascolato, 72


- via the GOLD book d'Odette -

Broj komentara: 13:

  1. Oduvijek se divim takvim ljudima "bez granica", pouzdano znam da ste vi jedna od njih! Trudim se i trudit cu se izmijeniti svoj karakter ili naslijedje. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sani Pervan: voljela bi i ja biti fit i sa stilom u tim godinama...daj Bože da ih doživim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: koje fantasticne zivote su prozivjeii i zive ove zene...uz to izvrsno i izgledaju..poseban stil, a iznad svega osobnost!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lidija Buzdovacic: imam sreću da jednu takvu i poznajem, u svakom slučaju nema predaje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvana Tvrdic: i ja...i to dosta njih...ali ni njihove vile, skupocjen nakit, mastovit stil odijevanja, ludjacke veze, brakovi...nista me ne bi obaralo s nogu kao njihova karizma, osobnost.. Jednodnevno druzenje s njima te inspirira za narednih par mjeseci.. gustan uz njih!nema predaje!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sebe vidim u fazonu gospodje Beatrix Ost!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Fulgosi: Fenomenalno

    OdgovoriIzbriši
  8. Dijana Ciclon:e Moj top 3 Nancy, Costanza i Honor!!! Ili jos koja!???!! Ma sve su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divne su sve, ali to mogu samo žene koje su imale lijep i lagodan život, bez puno opterećenja..
    Odličan post Rea!

    OdgovoriIzbriši
  10. Život "bez granice" - pa tko je to da određuje
    granicu! Ja se polako približavam sedmom desetljeću. I nisam od onih koje su imale lagodan život (što je to lagodno?!) - profesorica, prevoditeljica strukovne literature, filmova...
    mirovina (šok od tjedan dana) - sanjala sam kad
    postanem "penzić" radit ću nešto za dušu. Upisala sam kiparstvo - i osvojila me glina! Kao da nikad nisam bila nešto drugo! Kiparim,
    sad već svoja iskustva prenosim na druge! Bravo ja! Postala sam i baka! Pa i to je neki životni izazov! Planiram puno toga lijepoga!
    Volim društvo, izlaske!(ustvari to mi je poslije "gline" najvažnije!) Upravo sam se oduševila fotografiranjem! Tko će mi (osim bolesti!) postaviti granicu u življenju. Volim
    život i izazove!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divni ste!
    Ili bolje reći, jedna ste od tih famoooznih žena bez godina!
    Hm...lagodan život, da, što je to!?!
    Valjda ono bez suviše brige, nedaća, problema, tuge...
    Svim se srcem divim takvom karakteru, istovremeno se nadajući da sam iz iste grupe...a, kako se čini jesam.
    Grlim vas, tako divnu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dobrodošla u moj Salon:) Rado vas imam!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails