29. 04. 2011.

vjenčanje stoljeća


Duke and Duchess of Cambridge
oblačno vrijeme
trenutno: 11°C
dosegnut će: 20 °C
vjetar sa sjevera: 11 km/h
vlažnost zraka: 82 %
tlak zraka: 1,013.88 mb
vidljivost: 6 km
Nekako sam odahnula što ja nisam mladenka.
Royal wedding sofa spremna za udobno praćenje vjenčanja?

Broj komentara: 10:

  1. Narcisa de Kulis: gledam)))

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja, uz svu guzvu po kuci)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja kći me razveselila, pozvonila na vrata s metar dugim raznobojnim gerberima, u cast vjencanja! Sada jedemo mramorni kolac i pijemo cappuccino od cokolade i umiremo od divote!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da ce se Mia udati za Harrya! Vristimo od crvene princevske uniforme!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. p.s.nemamo kleenex, nego nonine cipkaste maramice

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela Fulgosi: Rea, ti si prava carica..... :))))) Btw. ostadoh u Beogradu, pogledala sam prognozu, u banji u kojoj sam rezervisala hotel bice kisa, kisa, kisa, sva cetiri dana, od sutra, bas kada smo trebali ici..... To sam vec iskusila, na istom mestu i u istom hotelu i bilo je doooooooooooosadno i besmisleno. Ici cemo u maju ili junu..... Postala sam racionalna do bola..... Kisssssssssssssssss

    OdgovoriIzbriši
  7. nije svako zlo za zlo. ima razlog zasto mirise kisa na Balkanu, D. poljubac tebi veliki! iscrpljena emotivno od vjencanja...

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam zapravo ona koja gooodinama prati ovu kraljevsku obitelj, jos otkako su sve 'zie' putem talijanskih zurnala svaki njihov detalj primjecivale, u onooo doba...sad sam jos emotivnija nego na vjencanju jadne Di.

    OdgovoriIzbriši
  9. jedem pizzu i pijem casu crnjaka...jednim okom skicam skynews, a drugim odradjujem domacu zadacu...

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako si ti romanticna i zenstvena i otmjena (a ne samo duhovita i bistra)!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails