30. 04. 2011.

uz praznik rada




Broj komentara: 11:

  1. Rosana Vasiljevic: jeli ga jos slavite?

    OdgovoriIzbriši
  2. Rosana Vasiljevic: mislila san pitat jeli drzavni praznik

    OdgovoriIzbriši
  3. Nena Milardovic: je, državni je praznik, samo ovu godinu pada u nedilju...pa je i tako neradni dan:)

    OdgovoriIzbriši
  4. prava sam radna zena, koja pita muza je li drzavni praznik, a one me sa zgrazanjem pogleda i kaze NIJE...

    OdgovoriIzbriši
  5. Rosana Vasiljevic: za mene je to uvik bija samo slavkov rodendan

    OdgovoriIzbriši
  6. ja stujem taj dan! a Slavku cu sada cestitati:)

    OdgovoriIzbriši
  7. SVIMA SRETAN PARZNIK RADA!

    IZ ZAGREBA.

    OdgovoriIzbriši
  8. volim sto stujes ovaj praznik, rea
    jos si mi draza sada

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails