28. 04. 2011.

royal bride

Dok večeras gledam film,
pada mi na pamet...

22 komentara:

  1. Dijana Ciclone: Di, the essence of grace!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saša Jaman Britvić: evo se i ja spreman, kovrcan kosu i stavila masku na lice, ne mos gledat rojalitije sutra nedotjeran

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša Jaman Britvić: treba in je neko napisat dopis da se ne smiju zenit u petak ujutro dok mi plebejci radimo, ocel bit reprize mozda

    OdgovoriIzbriši
  4. Saša Jaman Britvić: neman, sirota san zato i parin oci na rojalitijima lol

    OdgovoriIzbriši
  5. znam sta imas; prijatelje sa snimalicama, susjede, kolege ili youtube.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andro Marcev: Igrokaz za mase...

    OdgovoriIzbriši
  7. Saša Jaman Britvić: andro trebao bi ovo ozbiljno shvatit, nije svaki dan vjencanje takvog kraljevskog para

    OdgovoriIzbriši
  8. Andro, kao gotovo vecina takvih 'predstava'...

    OdgovoriIzbriši
  9. Andro Marcev ‎@Saša: nadam se da se salis!
    @Rea: predstava da ljudi zaborave na prave probleme...tornado u USA, Libija, Japan...nastavi niz!

    OdgovoriIzbriši
  10. preloše sam danas za takav niz, hoću cvijeće, til, šešire, pa da i ja zaboravim na probleme...uvijek postoji ovaj i onaj niz - i to je dobro.

    OdgovoriIzbriši
  11. Andro Marcev: Hahahahahahha...kruha i igara! Zna sam!

    OdgovoriIzbriši
  12. Andro Marcev: Svaki komentar je suvisan...srica ja ni neznam kako se zovu akteri tog cirkusa i bas mi je drago radi toga!

    OdgovoriIzbriši
  13. Cirkus je kraljevsko vjenčanje. kakvo bi trebalo izgledati!?! Par prijatelja skromno u birtiji s dobrom janjetinom!?! Daaaj... Andro, kao da si iz Splita...

    OdgovoriIzbriši
  14. Andro Marcev: Cirkus je sto ce toliko ljudi pratiti to vjencanje, brige me kako je cila ceremonija organizirana...jadno mi je to sve, ali valjda mase to vole gledati, "gladne" su takvih dogadaja...po meni jako lose i eto nevjerovatno u 21 stoljecu!

    OdgovoriIzbriši
  15. Koji su ovo komentari? Govorimo o kraljevskom vjencanju. Cemu ta gorcina i omalovazavanje? Kakva su kraljevska vjencanja bilo koje dinastije? Ljudi su gladni i nogometa!!! Zacudjen sam primitivnim stavovima!

    OdgovoriIzbriši
  16. Silvana Tvrdic: Ja gu s gustom gledat

    OdgovoriIzbriši
  17. Lidija Buzdovacic: i ja

    OdgovoriIzbriši
  18. Lidija Buzdovacic: Prvi put da mi nije žaj plaćene tv pretplate. Divota!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Rosana Vasiljevic: odusevljena sam,prekrasno!!!!!so much class!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. oduuusevljenaaaa!!!!!!!!! prekrasno, prekrasno, prekrasno...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails