12. 04. 2011.

PPPP = proljetni popodnevni prokleti poremećaj

rezultira neobuzdanim osjećajem pospanosti, naročito oko ručka. Danas, kada se moja rezidencija priprema za ulazak majstora koji će od sutra okupirati stan, ja padam od sna u nesvijest. Trebam dooobru kavu!!! Može li mi je netko ugurati u nemoćne ruke ili prinijeti šalicu usnama i reanimirati me..? Ja sam ona koja u žutoj majci bespomoćno visi s kauča...
by alix

Broj komentara: 8:

  1. Gle, gotovo sve znam skuhati, ali ne i kavu. Al' ak' je frka, nekaj bum smućkala. Drži se! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obicno vrhunske kuharice, kao sto si i ti, ne znaju kuhati kavu naj...
    U medjuvremenu sam petnaestak minuta bila u dubokoj nesvijesti, a sad cu sama sebi smuckati i zagaliti rukave dalje...a, ne da mi se raditi, tako mi se ne da...
    Hvala ti sto bi se potrudila da me ozivis:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Razbudjivanje uspavane lepotice? Taj sam...
    Uvek s vama,
    N.Z.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja kuham dobru kavu! i meljem istu rucnim mlincem...al sa majstorima nemam zivaca.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja kuham. Znala sam nekada, ali više ne meljem ručnim mlincem, a majstore - ne podnosim!!! I ne znam s njima komunicirati...uopće.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rosana Vasiljevic: a da san blize sad bi doletila.........aj dodi do mene

    OdgovoriIzbriši
  7. Rosana Vasiljevic: ima i ovde kauca za visit na njima,mozes i noge dignit na stol

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails