13. 04. 2011.

neće me biti kratko

3 komentara:

  1. dobro jutro!!!
    izludili te majstori?
    bilo kako bilo, lijepo se provedi...nadam se :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. ma daj....ovo je vec zabrinjavajuce, a i cijeli tjedan kisi kod mene. urgentno se trazi doza glamura, sunca i dobre kave!

    OdgovoriIzbriši
  3. Heeej, Lusitania...
    I još uvijek ti je i s kišom kudikamo bolje nego meni.
    Ja sam poluluda u trenutnim uvjetima, jer mi ne odgovaraju i loše mi je. Naravno, proći će.
    I meni se hoće glamura, dobre kave, prpošnog raspoloženja, porcija dobrih vibracija......
    Ponekad je lakše kad znamo da nismo jedini loše, pa se hajdemo uzajamno tješiti!?!
    Još malo...još samo malo i bit će sve bolje!
    Ljubim te najsrdačnije!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails