16. 09. 2010.

radosti sezonske smjene garderobe

Neki slavni su dopustili javno zavirivanje u njihove maštovite, damske, asketske, muževne, organizirane ormare i garderobe. Bacite oko...možda donesete odluku o preuređenju vlastitog prostora gdje držite svoju odjeću, možda samo sve preorganizirate - opet dobro!
Nanette Lepore
Jenna Lyons
Brian Atwood
Anna Sui
Aerin Lauder Zinterhofer
Josie Natori
Loree Rodkin
Nate Berkus
Tamara Mellon
Da se svi vratimo svojim 'neslavnim' ormarima, garderobama. Mrskog osjećaja, ali ljupkog lica prionimo na smjenu garderobe, koja uključuje pranja i sušenja, posjete kemijskim čistionicama, peglanje, pakiranje i skladištenje uz kamfor, Raid, lavandu i sva sredstva koja će zabraniti ulazak moljcima.
Niste jedini! U svkaoj kući se to odvija ili samo što nije započelo!

3 komentara:

  1. Nela Tičinović-Giljanović: ovo s cipelama me uvijek muči.....kako ti hrabri ljudi stavljaju sve to u isti prostor,mislim odjeću,cipele do i te šeme...kad moja princeza skine starke(a ima ih bezbroj) nema tog mjesta gdje bi se dovoljno provjetrile,ha,ha.....ahhh,al rado bi jednu prostoriju samo za svoje cipele,baš onako poredane...;D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, dakle, prvo i prvo ne skinu starke bez upotrebe ruku i ubace u ormar za cipele, nego ih prvo ostave negdje tipa hodnik, soba, svakako vani, a onda tek stave u garderobe. A, drugo i drugo, oni imaju barem nekoliko do puno pari starki..., a nasi imaju po jedne svake sezone...vecina bar. I bla sam u TIM garderobama, bas nista ne 'daje' po cipelama...To je rezervirano valjda za istocnoeuropske zemlje, hahahahaha. Ista stvari je, u prolazu mi dobacuje Prvorodjena, kada u filmu, seriji, sl. nakon cijelog dana trcanja u potpeticama, dodju do nekog kauca i zbace salonke, pridignu noge, jasno bez balkanskih najlonki, a ono niti noge natecene, nti se nazire utisnuti rub od cipela, niti ista s tim nogama.....:)))))))))))))))))) Jos pridje Voljeni i njezno joj poljubi stopalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. OK, ja konacno imam prostrani ormar za cipele, da budu bas onako poredane! Moram se pohvaliti da sam o tome vodila racuna kad sam 'prekrajala' sadasnji stan!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails