08. 09. 2010.

monster in law

(na slici: Nevjestica)
Radovali smo se što ćemo konačno u Kaliforniji upoznati  Nevjesticu. Bila sam nestrpljiva i znatiželjna.
Već mi je bila draga u kratkim razgovorima via Skype, već sam vidjela da je pristupačna, simpatična, mila osoba ali i poznavajući vlastitog sina, moralo se raditi o poseboj osobi!
Naš susret, u njihovom stanu nasuprot University of the Pacific u prevrelo podne bio je veseo uz malko nervoze i treme s njezine strane. Toplina džepne ljepotice i iskreni, spontani pristup, zagrljaji i poljupci, razoružali su nas - do kraja. Smjesta smo bili osvojeni!
Osobno sam bila čak i iznenađena njezinim rafiniranim stilom, odmjerenošću i otvorenim laganini pristupom, te australskim poklonima koje je priredila za nas. Ona nije 'samo' Barby, ona se smije osmjehom koji razoružava, ona pronosi spontanost lakoćom, ona je pametna, poduzetna, ekspeditivna, nježna, vrlo ženstvena, praktična, duhovita, društvena, straaaašno zgodna, ambiciozna, neposredna, draga...i ona je mog sina napravila SRETNIM, što mi je smjesta bilo jasno. Srce mi se ispunilo zbog svih tih spoznaja, ispunilo i smirilo se do kraja.
 
Ja - svekrva. 
I sve je bilo više nego dobro dok smo bili zajedno, opetovano sam se iznenađivala novim odličnim karakteristikama i potpuno opušteno, čak s velikim guštom teklo je druženje, pa i naši sati nasamo s njom...sve, do kasnovečernjeg povratka u hotel. 
Javno priznajem da sam prošla kroz dva dana patničkog doživljaja. 
S pojavljivanjem mjeseca, pretvarala sam se u zločestu svekrvu koja pokušava pronaći bilo kakvo tumačenje detalja koje bi mogla okarakterizirati kao negativno. Izlagala sam glasno svoje čudovišne slijedove misli Mužu, koji me slušao i nije previše komentirao, osim pokušaja da promijeni temu koju sam ja marljivo vraćala na dnevni red. Rasplakala bi se od svega, osjećala sam ljutnju nakon suludih postavki, nerealnu zabrinutost, budila se noću od strepnje, čega li... Ujutro bi opet sve bilo u redu i nas četvero smo UŽIVALI u druženju i zezanju i shoppingu, jelu, pričanju, obavljanju poslova, u satima intenzivno provedenim zajedno. Ne samo da se ništa od 'noćnih eskapada' nije vidjelo, nego ništa slično nisam uopće osjećala (?)...sve do povratka u hotel.
Dva dana sam noću natopala suzama sve što se natopiti dade, a da mi ni samoj nije bilo jasno o čemu se tu zapravo radi. Odjednom,posložio se mozaik u mojoj glavi i na jedan jedini klik apsolutno mi je sve bilo jasno, sabrala sam se i zgrožena glasno priznala Mužu: "Čovječe, kako sam ja nepravedna...znaš li ti što je meni bilo i zašto sam govorila onakve besmislice!?!" 
Nasmijao se i kimnuo mi glavom: "Znam. Zato sam i puštao da to proživiš i da te prođe. Znao sam da ćeš ti sama shvatiti..."
Ljudi, ja sam osjećala ljubomoru! Ja sam imala podsvjesni osjećaj da mi je netko "ukrao" sina. Ja sam proživljavala misli zločeste svekrve. Ja sam se i posramila same sebe... Tog trena nestale su negativne misli bez osnova, koje su se kovitlale nad mojim mislima i ja sam se spasila. 
A, nemam riječi da iskažem svoje zadovoljstvo, pa ako hoćete i zadivljenost njom.
Divna je!
Divna!

Broj komentara: 19:

  1. Danijela Dvornik: ma dobro je da si shvatila na vrijeme.Bože,vi majke sinova uvijek imate isti problem,osjećate se ugroženo.A nema potrebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno da nema. Ali, vidis...premda sve znas oduvijek i grozis se takvih svekrva...pojavi se nepozvan osjecaj...koji se uglavnom ne priznaje javno, doduse. Kako ja nisam savrsena, nego normalna prosjecna zena, cinilo mi se ako javno tako nesto kazem...mozda ce doprijeti do svih mozgova svekrvi sadasnjih i buducih!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dijana Korljan: Plemenita je tvoja ideja, ali to je u naravi poglavito dlmatinskih svekrvi, sin je za njih savrsen! I samo njihov! Ali lipo je sta si to priznala, samim tim priznanjem prvenstveno sebi, pa onda i drugima, si ponistila taj losi osjecaj! Svekrvo, haha, lako mi se tako zezat kad iman dvi cure!

    OdgovoriIzbriši
  4. Danijela Dvornik: svaka čast,malo je tih koje bi priznale.Dao Bog da to to sve shvate;)))Dovoljno je da pogledamo naše sekrve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage Dijana i Danijela, mozda ne bi ni ja priznala da se nisam osvijestila, zgrozila nad sobom, posramila se i uzasnula mislima koje su mi se NEZELJENO rojile nocu....tko zna!?!
    Ja sam zena s tri svekrve, shodno brojci muzeva, ali jednu nisam upoznala jer je davno prije moje krunidbe, jadna prerano umrla.
    No, zato dvije preostale su - nevjrojatni primjerci!!!
    Prva je unistila sinu zivot, mene nije stigla.
    Druga me vidjela svega nekoliko puta, protivila mi se, vrijedjala me...dok se nisam naprosto sutke uklonila!
    To su moja iskustva u skrtih nekoliko rijeci. Sa sigurnoscu tvrdim da nisu sve svekrve, narocito zestoke dalmatinske - takve.
    Ima pametnih, normalnih zena, koje u ime ljubavi prema sinu, jednostavno vole i njihov izbor, a rezultat je skladan odnos, mir u kuci, unakrsna ljubav svih - nije li to divno!?!
    Moja naklonost Nevjestici nije smao proizvodnja mira u kuci, nego istinska emocija, zelim spomenuti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jadranka Ojdanic: nesto iskrenije jos nisam vidjela..ma i ja sam svekrva...uf...ali sitin se...pa zamuknem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Welcome back, drazesna Rea, nedostajala si mi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Rea procita Sandin komentar, lice joj zabljesne sirokim osmijehom...cak malo zabaci glavu od energicnog impulsa radosti koji je protrese, pa odgovori: "Pa, moj zivot ima smisla..!"

    OdgovoriIzbriši
  9. Goga Selanec Barbieri: ja necu nikad biti svekrva ;-)
    a zao mi je sto ju nemam. njegovu mamu. zao mi je da nje nema.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sani Pervan: Rea ti jednostavno moraš biti sretna zbog svega...jer svu onu ljubav koju si godinama pružala i još pružaš počet će ti se vraćati vrlo brzo na jedan lijepi način....

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Sani, ja dobijam ljubavi napretek od oboje, ali evo kad govorimo o sinu, od njega i ljubavi i njeznosti i paznje i bliskosti drage, no stos nije u zakinutosti niti u jendom trenutku, nego u stranom osjecaju ljubomore, za koju sam drzala da se javlja u ovom obliku samo kod primitivnih, opsesvinih, zlocestih, nefleksibilnih, bedastih zena/svekrva!?! Kad ono, svi prodju tu emociju u malom ili velikom obliku, samo o tome ne govore, jer 'nije lipo cut slabost'...:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Dijana Korljan: A sitin se akako mi ka ditetu nije bila jasna ric svekrva, pa sam kad sam dosla u pubeertet pitala da je li to zato sta je ona za " sve kriva"!

    OdgovoriIzbriši
  13. Edukativna prica,prelijepa Nevjestica! Pozdrav iz Budve.

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš sam bedasta, mislila sam da je samo moja svekrva takva. Javno je govorila da sam joj "otela sina" i gadila mi se zbog toga. Smatrala sam da je jako sebična i da bi kao prava majka trebala osjećati sreću i zadovoljstvo što je njen sin našao nekoga s kim je sretan i s kim može lijepo živjeti i da bi kao prava majka trebala manje misliti na sebe, a više na njega i njegovo dobro, kad ono...to sad ispada "normalno". Možda joj i oprostim ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Anonimna,
    imala sam od mogućih tri, dvije svekrve, jedna je umrla prije nego sam ja ušla u obitelj. Obje su me mrzile i mrze me, a prva je otvoreno tražila sina natrag!?!
    Samo sam jasno opisala osjećaj koji se pojavio u jednom trenu, kao ispovijed iskrenu koja očito dokazuje da kod svih majki sinova nešto slično se pomakne u duši, samo nekome malo,nekome puno, a nekome postane trajna zanimacija...nažalost. I to su, da, obično žene bez vlastitog života, jadne.
    Ako ste majka nekog gizdelina...sjetite me se:)
    Nakon ovog posta, puno sam pričala s mnogim ženama različite dobi i istina je da je svaka osjetila slično ili isto - eto:)
    Oprostite prpošnoj svekrvi, živite svoj sretan život i nemojte trošiti vrijeme ni nerve na njene moguće ispade, neka ih sama proizvodi, osjeća, nosi se s njima, bez da vi to (ali istinski) i primijetite... Možda joj prestanete tada biti inspiracija!?!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jesi popile one roze ?

    OdgovoriIzbriši
  17. Jedva cekam da mog sina neka ukrade. I po mogucnosti da budu sretni do kraja zivota, tako da se vise ne vraca sa mnom zivit.

    OdgovoriIzbriši
  18. Pridružujem se tvojoj želji, svesrdno !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails