28. 09. 2010.

labuđe jezero

Fashion Artist Danny Roberts First Pencil Test animation of Beautiful Ballerina Ulyana Lopatkina in Swan Lake
Danas u meni svira Labuđe jezero.
via Igor + André

Broj komentara: 6:

  1. Pogađam li da ti je pao život nešto kao???????? Nemoj biti tužna, ne ti, ej!! Što ćemo onda mi svi, ako ti padneš? Ozbiljno, nadam se da nije ništa prestrašno. Obožavam labuđe jezero i famozna ti je ova balerina. Ma, di samo nađeš sve........ Pusice tebi ljepotice moja. Izađi iz kome molim te već danas.................I.D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogodak! Malo sam tužna...Kad ponovno svratiš u salon, vidjet ćeš da prokleto nastojim odagnati tu tugicu, a usput i djelovati na one koji su danas slično...
    Hvala na komentaru, usputnim komplimentima koji također blagotvorno djleuju na moju dušu. Evo, smijem se! Poljubac.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ok zamijenila si swan lake tangom! Prizdravila je duša tvoja, am I right lady?

    šifra:supatnica

    OdgovoriIzbriši
  4. Hah...nisam, nego preusmjeravam misli...najiskrenije.
    Hvala na posjeti!

    Šifra: Ellen Olenska

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaaaa, po ovoj vrckavoj pirueti u pixelima baš sam pomislila da si ovaj dan bila poletna i vesela...kakva varka balerino!!

    nadam se da je prošlo u tren, dok je balerina izvela novu piruetu....pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Deice, nije varka, smao si prema svom raspoloženju donijela zaključak - što je vrlo normalno, a meni drago da je bilo te vrste...nači da si dobro:)))))))))))))
    veeeliki poljubac tebi, red dea

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails