14. 09. 2010.

il postino

S obzirom na obećanje da neću više pisati o političarima, kritizirati institucije, ustanove... ili prepričavati događaje "ispod banka", neću niti započinjati o tome... ostavit ću tako ozbiljne i škakljive stvari vrsnom Jurici Pavičiću. A, ja ću svoje mišljenje o podvodnim izletaškim slikama djelatnika u kupaćim kostimima, ustanove koja okuplja najučenije glave zajednice ili priču kako se od svakog ponaosob najbriljantnijeg mozga našeg društva očekuje slavlje ionako predviđajućih rezultata reizbora, uz bogatu narodnu gozbu svadbenog tipa sa slijedovima hrane, janjetinom... jer, ionako uvijek dođemo na isto - kako god da okrenuli ne možemo dalje od 'kafane', niti našeg mentaliteta, zalud' nam škole...
Ja imam puno ljepšu novost.
Moj omiljeni film 'Il Postino' kojeg sam već spominjala i u svojoj knjizi, pretočen je u operu - nije li to bajno!?!
Sjećate li se filma u kojemu pomalo zbunjeni poštar osvaja prekrasnu djevojku, te uz pomoć Nerude koji dolazi na odmor u mali pitoreskni gradić, uspijeva unatoč sramežljivosti, pronaći riječi kojom će osvojiti njezinu naklonost!?! 
Film je nagrađen Oscarom za najbolju glazbu. Glavni glumac, Massimo Troisi, koji je preminuo dvanaest sati nakon završetka snimanja, posthumno je nominiran za Oscara u kategoriji najbolje glavne muške uloge...
Opera 'Il Postino' na španjolskom je jeziku i najnovija je opera meksičkog kompozitora Daniel Catána.
Na moj rođendan, opera će imat svoju premijeru u Los Angelesu, s Placidom Domingom, koji je ujedno i generalni direktor LA opere od 2003. godine i koji će nesumnjivo briljirati u ulozi Pabla Nerude.  
Prava šteta da nisam u to vrijeme tamo, pa da mi to bude rođendanski dar...

Broj komentara: 5:

  1. Silvana Tvrdic: Tako bi rado to odgledala..

    OdgovoriIzbriši
  2. Iva Bencun: Rea ce po svoj prilici i odgeldati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iva Bencun: odgledati...ajoj, vrime mi je za krevet ..

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm, mozda se nekad i desi...hej, Iva, tesko je biti mlada, nesipavana mama i k tomu uspjesna poslovna zena - ajde lec! pusa

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails